Pandemi öncesinde, bütün sektörlerde manuel olarak gerçekleştirilen birçok sürecin artık dijitalleştiğini belirten Tur Assist Genel Müdürü Nihal Asker, Tur Assst’in asistans sektöründe bu değişimin öncülerinden olduğunu açıkladı.
IBIS tarafından düzenlenen IBIS Connect 2021 Zirvesi’ne katılan Tur Assist Genel Müdürü Nihal Asker, pandemi sürecinde şirketlerin dijitalleşme ve teknolojik alt yapılarını yeni normale nasıl adapte ettikleri konusunda önemli açıklamalarda bulundu. Pandemi öncesinde, hemen hemen bütün sektörlerde manuel olarak gerçekleştirilen birçok sürecin artık dijitalleştiğini belirten Asker, “Tur Assist olarak ülkemizde asistans sektöründe bizler de bu değişimin öncülerinden olmayı sürdürdük. Özellikle devreye aldığımız yol yardım uygulamamız MIA ile tüm yol yardım hizmetlerimizi dijitalleştirerek, sigortalımıza daha pratik ve kullanıcı dostu bir hizmet deneyimi yaşatmaya başladık” açıklamasını yaptı.
MIA Drive uygulaması üzerinde yol yardım talebini ileten sigortalıya sistem üzerinden otomatik olarak çekici hizmeti sağlandığını kaydeden Asker, “Böylece sigortalımızının herhangi bir arama yapmadan lokasyonuna en yakın, yol yardım ekibimizi hızlıca olay yerine sevk edilmesini sağlıyoruz” diye konuştu.
Sigortalının kendisine yönlendirilen yol yardım ekibini eş zamanlı olarak harita üzerinden takip edebildiğini belirten Asker, sözlerine şu şekilde noktaladı: “Sigortalımız ayrıca hizmet merkezimiz ile uygulama üzerinden mesajlaşıp, hizmet sonunda almış olduğu hizmeti değerlendirip, puanlayabiliyor.”
MiA Drive nedir?
Yeni teknoloji yetenekleri kullanılarak oluşturulan MiA Drive, müşteri ihtiyaçlarına göre uyarlanmış %100 dijital çözümler içeriyor. MiA Drive ile sigorta şirketlerine özel olarak dijital ihbar hatları tanımlanabiliyor. Müşteriler ihtiyaç duydukları hizmeti kendi sigorta şirketlerinin dijital ihbar hatları üzerinden anlık olarak hızlı bir şekilde başlatabiliyorlar.
MiA Drive sayesinde müşteri kendisine hizmet sağlayacak tedarikçi hakkında bilgilere erişerek, GPS konumunu Google üzerinden gerçek zamanlı trafik verisiyle takip edebiliyor. Sistem üzerinden providerın ilgili adrese varışı, aracı servise bırakıp bırakmadığı gibi hizmet sürecine dahil olan tüm aşamalar takip edilebiliyor. Sürecin sonunda ise kullanıcı anket modülü sayesinde almış olduğu hizmetin kalitesini değerlendirebiliyor.