23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Nevra Yener: Ezberini bozan kazandı

Pandemide, ezberini bozarak değişime ayak uyduran ve hızlı pozisyon alan başarıda geri adım atmadı. “Ezberlerin bozulduğu, yeni kuralları olan bir döneme girdik” diyen Tur Assist Genel Müdürü Nevra Yener, dijital inovasyon ve  yeni ürünlerle başarıyı yakaladıklarını söyledi.

SİGORTAMEDYA ÖZEL

Dünyayı saran koronavirüs salgınını tüm sektörlerde önemli bir değişimin de başlangıcı oldu. Değişime ayak uyduran ve hızla pozisyon alarak mevcut duruma uyum sağlayan şirketler, pandemide bir adım öne çıkmayı başardı. “Ezberlerin bozulduğu, yeni kuralları olan bir döneme girdik” diyen Tur Assist Genel Müdürü Nevra Yener; assistans ve sigorta sektörünün başarılı bir sınav verdiğini açıkladı. “Pandemi sektöre farklı bir hareket de kattı diyebiliriz. Karşılaştığımız durumlar yeni ihtiyaçları da beraberinde getirdi” diyen Yener, salgınla beraber yeni ürünler ve hizmetlerin ön plana çıktığını dile getirdi.

SigortaMedya’nın YouTube kanalı Sigorta Ekranı’na konuk olan Nevra Yener, pandemi döneminde sektördeki paydaşları destekleyerek, yeni ürünler geliştirerek ve dijital inovasyon yatırımları yaparak başarıyı yakaladıklarını söyledi. Yener, “Yapacağımız atılımlarla bu başarıyı 2021’de daha da ileriye götüreceğiz” dedi.

Kârlı adımlar atmayı başardık

Pandemi nedeniyle evlere kapanmak zorunda kaldığımız ilk günlerde sektörün özverili adımlar atarak müşterilerinin yanında olduğunu vurgulayan Yener; assistans sektörünün bu süreçte atik davranarak hızlı aksiyon aldığını kaydetti. Yener, şöyle devam etti: “2020 herkes için zor bir sınav oldu. Tur Assist olarak bu dönemde, sigorta partnerlerimize maksimum ölçüde destek olabilmeyi hedefledik. Tüm sektör paydaşlarını olumsuz etkileyen içinde bulunduğumuz ekonomik koşullar; hiç şüphesiz tedarikçi ağımızı oluşturan iş ortaklarımızı da olumsuz etkiledi. Biz onlarla güçlüyüz ve gerçekten onlarla bir aile gibiyiz. Sorunları tıpkı bir aile gibi şeffaf şekilde masaya yatırarak, birbirimize destek olarak ilerledik. Bizi bu yıl da rakiplerimizden farklı kılan bu oldu. Tüm paydaşlarla kazan-kazan modelini benimsedik ve bunda ısrarcı olduk.”

2020 yılında dijital yatırımlara ağırlık verdiklerini ifade eden Yener; “Yenilikleri tam ihtiyaç anında sunmuş olduk. Pandemi ortaya çıktığında yeni oluşan ihtiyaçlara anında cevap verebilecek durumdaydık. Mevcut ürünlerimizi yeniden gözden geçirip sürece uyumlu hale getirdik. 2020 ne kadar zor bir yıl olsa da bize yeni bakış açıları kazandırdı. Sürdürülebilir ve karlı adımlar atmayı başardığımız bir yıl oldu. Yeni isimlerle departmanlarımızı güçlendirdik, müşteri memnuniyetini artırdık. iç iletişimimizi kuvvetlendirdik ve teknolojik yatırımlarımızı artırdık” açıklamasını yaptı.

Dijital inovasyona devam

Tur Assist olarak 2021 yılında da dijital inovasyona devam edeceklerini kaydeden Yener, hedeflerinin sektörün en inovatif asistans şirketi olarak yola devam etmek olduğunu açıkladı. Yener, “Hedefimiz iş ortaklarımız ve hizmet birimi ağımız ile kalıcı rekabet avantajları yaratarak büyüyebilmek. 2021’de tüm dünyayı etkisi altına alan teknolojik dönüşümü yakından takip ederek müşteri memnuniyetinde elde ettiğimiz başarıları daha ileri noktalara taşımayı hedefliyoruz. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına en uygun çözümleri sunmayı da sürdüreceğiz. Yine müşterilerimize sunduğumuz hizmet süreçlerini daha pratik hale getirmek, hizmet kalitemizi daha ileri seviyelere taşımak adına dijitalizasyon alanında atılımlarımızı da devam ettireceğiz” diye konuştu.

Online kahve molasında buluşuyoruz

Pandemi döneminde çalışanların ve toplumun sağlığı için ‘Evden Çalışma’ sistemine geçtiklerini dile getiren Yener; “350’si çağrı merkezi olmak üzere 420’den fazla çalışanımız ile evde çalışma sistemine geçerek asistans sektöründe bir ilke imza attık. Güçlü ve esnek teknolojik altyapımız sayesinde tüm departmanlarımız hiçbir fonksiyonel kayıp yaşamadan uzaktan çalışmaya devam ediyor. Şirket içi iletişim ve etkileşimimizi üst düzeyde tutmaya büyük özen gösteriyoruz. Çalışanlarımızı bilgilendirmeyi ve bilinçlendirmeyi sürdürüyoruz. Çalışanlarımızın moral ve motivasyonu bizler için çok kıymetli. Pandemi öncesi sık sık gerçekleştirdiğimiz, kahve molası etkinliğimizi pandemiyle birlikte online ortama taşıdık ve aksatmadan biraraya gelmeye devam ediyoruz. Online platformlar ile iş akışı yönetiliyor, toplantılar gerçekleştiriliyor” açıklamasını yaptı.

Medya Assist, sigorta bilincini artıran önemli bir proje

Medya Assist projesinin son dönemde hayata geçirdikleri önemli çalışmalardan biri olduğunu vurgulayan Yener, şu açıklamayı yaptı: “Medya Assist projesini Ocak ayında hayata geçirdik. Medya Assist, Hürriyet, Posta, Milliyet, Sabah, Sözcü gazetelerinin web sitelerinde oluşturulan ‘Sigorta’ kategorisi ile iş ortağı olan olmayan tüm sigorta şirketlerinin ve acentelerin haber, banner, röportaj veya video içeriklerine yer verdiğimiz, şirketlere destek sağladığımız bir hizmet. Ayrıca bu beş önemli gazete ile birlikte Sigortamedya bünyesinde bulunan, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom Mobil Dergi platformlarında yer alan sektörün ilk ve tek günlük sigorta gazetesi GazeteSigorta’da da Medya Assist içeriklerine düzenli olarak yer veriliyor.”

“Sigorta sektörü, sektör kitlesi dışında kendini ve ürünlerini geniş kitlelere ulaştırmada, son kullanıcı ile buluşturmada zorluklar yaşıyor. Bu noktada bir ihtiyaç olduğunu gözlemledik. Projeyi başlattığımızdaki en temel amaçlardan bir tanesi toplumda sigorta bilincinin gelişmesine katkı sağlamaktı. Sigorta sektörünün medyada yer alması sigortacılık anlayışına uzak olan genç kesimlerin de dikkatini çekecek, gençlerimizi de kazanmış olacağız. Bu da yarının sigortacılığını besleyecek.”

Tur Assist Genel Müdürü Nevra Yener

Medya Assist’le rakamsal veriler de paylaşan Yener, “Ocak ayında 4.7 milyon sayfa görüntülenme, 3.9 milyon tekil ziyaretçi sayısı ile hizmete başlayan ve her ay erişim rakamları hızla artan Medya Assist, geniş kitlelere ulaşarak hızla büyümeye devam ediyor. Ocak-Eylül ayları toplamında 82 milyon sayfa görüntüleme sayısına ulaşarak büyük bir başarı sağladı” dedi.

‘Elektronik Cihaz Güvencesi’ne ilgi artacak

Tur Assist Genel Müdürü Nevra Yener, ‘Elektronik Cihaz Güvencesi’nin önümüzdeki günlerde daha çok konuşulacak bir ürün olduğunu belirterek “Elektronik Cihaz Güvencesi ile marka modeli farketmeksizin sıfır ya da 2.el tüm telefonları; ekran kırılması, sıvı hasarı gibi olumsuz durumlara karşı güvenceye alıyoruz. Bu gibi durumlarda telefonların tamirini gerçekleştiriyoruz, ayrıca müşterilerimizin bu süreçte telefonsuz kalmaması için ikame telefon tedariği de sağlıyoruz. Elektronik Cihaz Güvencesi, cep telefonlarının dışında masaüstü bilgisayarlardan laptopa, TV’den klimaya, buzdolabından çamaşır makinesine kadar birçok ürünü kapsıyor. Marka model ayırt edilmeden her türlü elektronik cihaz ürünleri güvence altına alıyoruz” açıklamasını yaptı.  

Dijital Sağlık Platformu

Tur Assist’in Dijital Sağlık Platformu projesi hakkında da bilgi veren Yener, “Tüketicinin ihtiyaçları ve teknoloji trendlerini işin merkezine koyarak pandemiden aylar önce hazırladığımız, bizleri başından beri çok heyecanlandıran bir hizmet. Dijital Sağlık Platformu, kullanıcıların yurt içi veya yurt dışında rahatsızlıklarına göre branş bazlı doktorlar ile 7/24 online video görüşmesi, telefon veya mesaj yoluyla iletişime geçebildikleri bir platform. Kullanıcılar, doktorlar ile randevuyla veya direkt olarak görüşmenin yanı sıra sağlık geçmişlerini kaydedebiliyor, periyodik takibini yapabiliyor ve uzman hekimlerden ikinci görüş alabiliyorlar. Dijital Sağlık Platformu’muz ile kullanıcılara oldukça kapsamlı bir hizmet sunuyoruz. Virüs nedeniyle evlerimizde kaldığımız günlerde en çok tercih edilen diyetisyen ve psikolog branşlarına normalleşme döneminde de ciddi bir rağbet var. Son verilerimize göre kullanıcıların yüzde 41’i online diyetisyenlere yüzde 44’ü ise online psikologlara başvurdu. Bu kişilerin yüzde 85’den fazlası ikinci randevuyu talep etti. Bu veriler bize normalleşme döneminde de online doktor uygulamalarının ilgi görmeye devam ettiğini gösteriyor” diye konuştu.

Online Spor ile yoga, pilates yaptırdık

Pandemi döneminde online doktor hizmetinin yanı sıra online spor hizmetinin de öne çıktığını kaydeden Yener, “Online spor modülü ile kullanıcılar seçtikleri uzman spor eğitmenlerinden online olarak birebir yoga, pilates ve fitness dersi alabiliyor, istedikleri zaman dilimine de randevu oluşturabiliyorlar.  Online Spor hizmetimiz ile kullanıcıların vücut direncini artırarak formlarını korumalarına ve streslerini azaltarak ruhsal durumlarının gelişmesine katkıda bulunmak istedik” dedi.

Dezenfeksiyon hizmeti bile veriyoruz

Tur Assist’in pandemi ile hayata geçirdiği yeni hizmetlerinden biri de Dezenfeksiyon Hizmeti… Pandemi sürecinin odak noktasında hijyen ön planda olduğu için bu konuya da odaklandıklarını açıklayan Yener, şöyle devam etti: “Müşterilerimizin en çok temasta bulunduğu noktalarda yer almak istedik. Bu kapsamda detaylıca hazırladığımız “Araç İçi Ozon Sterilizasyon”, “Araç İçi Antibakteriyel Dezenfeksiyon” ve “Konut / İş yeri Dezenfeksiyon” hizmetlerimizi hayata geçirdik. Bu hizmet uygulamaları ile Sağlık Bakanlığı onaylı tamamen insan temasına uygun, cilde zararsız malzemeler kullanılarak virüslere ve mantarlara karşı detaylı olarak tüm dezenfeksiyon işlemlerini gerçekleştiriyoruz.”

Yener’in açıklamalarının tamamını aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER