Önümüzdeki 5 yıllık stratejik hedefleri doğrultusunda marka bilinirliğini artırmaya yönelik çalışmalarını hızlandıran Neova Katılım Sigorta, ilk adımı logosunu yenileyerek attı.
Türkiye’nin ilk katılım sigortası şirketi Neova Katılım Sigorta, geçtiğimiz günlerde açıkladığı 5 yıllık stratejik hedefleri kapsamında acenteleri ile birlikte büyümesini hızlandırarak ilk 10’da kalıcı bir yer edinmeyi planlıyor. Marka bilinirliğini artırmaya yönelik çalışmalara öncelik veren şirket, logosunu yenileyerek işe başladı.
Modern, sade ve güçlü
Acenteleri ve müşterileri tarafından daha fazla görünür olmayı hedefleyen Neova Katılım Sigorta’nın yeni logosu ve kurumsal kimliği güncel tasarım trendlerine uygun olarak modern, sade ve güçlü karakteri ile dikkat çekiyor.
Ödenmiş sermayesini 500 milyon TL’ye çıkardı
2020 yılında Türkiye’nin öncü katılım finans kuruluşu Kuveyt Türk’ün yüzde 100 iştiraki haline gelen Neova Katılım Sigorta, haziran ayında yaptığı genel kurul toplantısında, 84,8 milyon TL olan ödenmiş sermayesini 500 milyon TL’ye çıkarmıştı. Yeni logo. Kuveyt Türk Finans Grubu’ndan da izler taşıyor ve grubun Neova Katılım Sigorta’ya sağlam desteğini yansıtıyor.
Yeni logo:
Neova Sigortaya Başarı ve Acente destekleri için de tşk ediyoruz.