23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Müşteriler RS Servis’ten çok memnun

RS Servis, ‘Şikayetvar.com’ sitesinin yaptığı ‘Marka Karnesi’ değerlendirmesinde kendi sektörünün yanında tüm sektörler sıralamasında da ilk sırada yer alarak önemli bir başarıya imza attı.

RS Servis, müşteri memnuniyetinde başarı grafiğini daha da yükseltti. Şikayetvar.com’un yaptığı ‘Marka Karnesi’ değerlendirmesinde geçtiğimiz yıl ‘oto bayi-servis’ sektöründe birinci sırada yer alan RS Servis, bu defa hem kendi branşında hem de tüm sektörler sıralamasında birinci sırada yer alarak müşteri memnuniyetini önemli oranda arttırdı.

Şikayetvar.com’un ‘Marka Karnesi’ araştırması birçok sektördeki markaları  ‘Memnuniyet düzeyi’, ‘Teşekkür Oranı’ ve ‘Şikayet Sayısı’ olmak üzere üç etapta değerlendirerek yapılıyor.

sikayetvar rs servis

Kendi sektöründe de yerini kaptırmadı

RS Servis, oto bayi-servis sektöründe ‘Memnuniyet düzeyi’ değerlendirmesinde geçtiğimiz yılki yerini kimseye kaptırmadı. ‘Memnuniyet düzeyi’ değerlendirmesinde yüzde 93.9’luk bir oran ile tüm rakiplerinin önüne geçen RS Servis, yine ‘Teşekkür Oranı’nda da geçen yılki yerini yüzde 87.7 ile korudu.

rs servis sikayetvarcom 1

Tüm sektörlerde de birinci

Öte yandan RS Servis son 1 yıldaki rakamlar dikkate alınarak yapılan Marka Karnesi değerlendirmesinde tüm sektörler branşında da 3 sıra birden yükselerek yüzde 93.9 ‘Memnuniyet düzeyi’ oranı ile 1’inci oldu. Tüm sektörler sıralamasında ‘Teşekkür oranı’ değerlendirmesinde ise RS Servis, 2 sıra birden yükselerek yüzde 87.4 oranı ile burada da birinciliği elde etti.

rs servis sikayetvarcom 2

Sigortalılık oranına pozitif katkısı var

RS Servis Yönetim Kurulu Başkanı Ünal Ünaldı, Türkiye’nin en önemli şikayet sitesi ‘Şikayetvar.com‘ sitesinde müşteri memnuniyetinde tüm sektörler sıralamasında ilk sırada yer almalarının çok önemli bir gösterge ve başarı olduğunu söyledi.  Bu durumun, Türkiye’de sigorta sektörü açısından önemli bir kazanım olduğunu da dile getiren Ünaldı, “Sigorta sektörü hizmet tedarikçilerinin müşteri memnuniyet düzeyi yükseldikçe, memnun sigortalıların en iyi pazarlama kanalı olacağını ve bu sayede sigortalılık oranına pozitif katkısı olacağını düşünüyorum” dedi.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER