22 Aralık 2024, Pazar
spot_img

Tüketiciler Axa’yı yorumluyor, görüşler filtresiz yayınlanıyor

Axa Sigorta, müşterilerinin ürün ve hizmetlerine dair görüşlerini herhangi bir filtreden geçirmeden kendi internet sitesinde yayınlıyor. Bireylerin alışverişlerde tüketicilerin görüş ve tercihlerini dikkate aldığını ifade eden Axa Sigorta Satış ve Pazarlama’dan Sorumlu Başkan ve İcra Kurulu Üyesi Özer Şimşek, buradan yola çıkarak şeffaf bir uygulama hazırladıklarını söyledi.

Axa Sigorta, yenilikçi uygulamalarına devam ediyor. Şirket, bu kez Türkiye’de bir ilki gerçekleştirerek müşterilerinin ürün ve hizmetlerine dair görüşlerini herhangi bir filtreden geçirmeden kurumsal web sitesinde yayınlıyor. Bu uygulamayı hayata geçirirken müşteri görüşleri, Avrupa’nın en iyi bağımsız müşteri değerlendirme kuruluşlarından olan eKomi tarafından değerlendiriliyor ve şirketin kurumsal internet sitesine şeffaf, tarafsız ve güvenilir bir biçimde yansıtılıyor. Böylece şirket müşterisi olmayı düşünen herkes, www.axasigorta.com.tr adresini ziyaret ederek hem müşteri görüşlerini tek tek inceleyebiliyor hem de müşterilerin geribildirimleri ile Axa Sigorta’nın 5 puan üzerinden şekillenen o anki müşteri memnuniyeti notunu görebiliyor.

“Araştırmalar tüketici görüşlerine önem verildiğini gösteriyor”

Axa Sigorta Satış ve Pazarlama’dan Sorumlu Başkan ve İcra Kurulu Üyesi Özer Şimşek, sigorta sektörüne öncülük eden yenilikçi adımlar atmaya devam edeceklerini belirterek, sektör için bir ilk olan şeffaf müşteri geri bildirimi uygulamasının ilhamını tüketicilerden aldıklarını belirtiyor. Tüm dünyanın içinden geçtiği dijital dönüşümün tüketici davranışlarını da etkilediğini sözlerine ekleyen Şimşek, “Son dönemde yapılan araştırmalar insanların alacakları ürün ve hizmetler konusunda giderek daha da artan bir oranda kendileri gibi tüketicilerin görüş ve tercihlerini dikkate aldıklarını ortaya koyuyor. Biz de bu gerçekten yola çıkarak potansiyel müşterilerimizin bu görüşlere daha kolay, şeffaf ve güvenilir bir şekilde erişmesini sağlamaya karar verdik” ifadelerini kullandı.

“Uygulama Türkiye’de bir ilk”

Şimşek, açıklamasına “Türkiye’de bir ilk olan bu uygulama kapsamında müşterilerimizin görüşlerinin bağımsız bir şirket tarafından toplanması ve yine bağımsız bir şirket tarafından değerlendirilmesinin de ürün ve hizmetlerimize duyduğumuz güvenin bir göstergesi olduğuna inanıyoruz” şeklinde devam etti. Bu uygulamanın yeni müşterilerin hayatını kolaylaştırmanın yanı sıra mevcut müşterilerin deneyimlerinin de iyileştirilmesi için de önemli olduğunu belirten Şimşek, Axa Sigorta olarak önümüzdeki dönemde de müşteri odaklı çalışmalarına devam edeceklerini ekledi.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER