25 Kasım 2024, Pazartesi
spot_img

Müşteriler en çok Axa Sigorta’dan memnun

axaTürkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2013 yılı 4. çeyrek araştırmasında, Axa Sigorta beşinci defa müşterilerini en çok memnun eden marka oldu.

Türkiye Kalite Derneği (KalDer) ve uluslararası araştırma kuruluşu KA Araştırma Limited ortak girişimi tarafından yürütülen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi (TMME) 2013 yılı 4. çeyrek araştırmasına göre, Axa Sigorta beşinci kez en çok memnun olunan şirket oldu. 81 ilde, 11 bin 564 tüketici ile bilgisayar destekli telefon anketi (CATI) yapılarak ve özel ekonometrik analiz modeli ile belirlenen Türkiye Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2013 yılı 4’üncü çeyrek sonuçları açıklandı. KalDer’in şirketler arası rekabetin çok yoğun olduğunu belirttiği mali kuruluşlar kategorisinde, Axa Sigorta, sağlık sigortası ve kasko branşında müşteri memnuniyetinde bir kez daha lider marka oldu.

Memnuniyetin sürekliliği için çalışmaya devam edeceğiz
Axa Holding Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO Cemal Ererdi, müşteriler tarafından beşinci kez en çok memnun olunan şirket seçilmekten büyük mutluluk duyduklarını belirtirken, sağlanan bu istikrarlı başarı için Axa Sigorta acenteleri ile çalışanlarına teşekkürlerini sundu ve müşteri memnuniyetinin sürekliliği için çalışmaya devam edeceklerini ifade etti.

29 bin 661 adet müşteri görüşmesi gerçekleşti
KalDer Yönetim Kurulu Başkanı Hamdi Doğan ise ülkemizin sürdürülebilir kalkınmasına katkı sağlamak için toplum ve iş dünyasının ihtiyaç duyduğu model ve hizmetleri geliştirmenin en önemli görevlerinden biri olduğunu belirtti. Bu yaklaşımdan hareketle 2005 yılından bu yana TMME çalışmasını yürüttüklerini ifade eden Doğan, 2013’te 25 sektörde 106 kuruluşun detaylı olarak müşteri memnuniyeti ölçümlerinin yapıldığını ve toplam 29 bin 661 adet müşteri görüşmesi gerçekleştirdiklerini ifade etti.

Tüketicilerin satın aldıkları ürün ve hizmetlerden memnuniyetini sayısal olarak gözler önüne seren TMME, ölçülen kuruluşlara, sektöründe kendi konumu ve rakiplerinin konumunu görme ve strateji geliştirme imkânı sunarken, ülke genelinde müşteri memnuniyeti bilincinin geliştirilmesi ve yaygınlaştırılmasına da katkıda bulunuyor.

  1. Memnuniyet hususundaki birincilik durumunun gerçekliğine yürekten kendileri de inanıyor mu ?
    Hiç basında yer alan şikayet haberlerini okumuyorlar galiba !
    Ya da
    Şikayet sütunların da hiç adları geçmiyor !
    Memnuniyette birinci olmanın maliyeti ne kadar acaba ?

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER