Müşteri odaklı hizmetlerine devam eden Ray Sigorta, ‘Şikayetvar’ platformu tarafından düzenlenen A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards’ta Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülü’ne layık görülerek üst üste beşinci kez ödülün sahibi oldu.
Şikayetvar platformu tarafından gerçekleştirilen A.C.E (Achievement in Customer Excellence) Awards sonuçları açıklandı. Ray sigorta, üst üste beşinci kez Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Ödülü’nü almaya hak kazandı.
Konuyla ilgili konuşan Ray Sigorta CEO’su Koray Erdoğan, sigorta sektöründe müşteri bağlılığının yeni müşteri kazanmak kadar değerli olduğunu söyleyerek “Pek çok sektörde olduğu gibi bizim faaliyet gösterdiğimiz alanda da rekabet çok üst düzeyde. Poliçe sahipleri sigorta şirketleriyle kurdukları ilişkileri artık yalnızca yıllık bir anlaşmadan ibaret olarak görmüyor. Aksine kendilerine iyi ve kötü zamanlarında yanında olacak bir yol arkadaşı istiyor. Burada en kritik an poliçe tanziminden sonra müşteri ile iletişime geçtiğimiz, sigortalanan kıymetin zarar gördüğü, hastalandığı an. Bizim de varoluş amacımız tam da bu noktada devreye giriyor. Hasarının giderilmesine yönelik aldığımız hızlı aksiyonlar ve verdiğimiz hizmetle müşterilerimizin bize duymuş olduğu güven ve aidiyet duygusunu artırmak, Ray Sigorta’nın başarısının temelini oluşturuyor. Ray Sigorta olarak organizasyon yapımızdan sunduğumuz hizmetlere kadar daima müşterimizi en önemli odak noktamız olarak görmeye devam edeceğiz” dedi.
Kişiye özel çözümler
Erdoğan, ihtiyaçlara yönelik olarak kişiye özel çözümler sunma vizyonuyla çalıştıklarını belirterek “Müşterilerimize en iyi deneyimi sunmak olmazsa olmaz önceliğimiz. Kişiselleştirilmiş ürün tasarımına ağırlık verirken, hizmet kalitemizi de müşterilerimizden aldığımız geri bildirimler doğrultusunda her geçen yıl artırıyoruz. Hizmet esnasında müşteri memnuniyetini ölçerek anlık çözüm sunmanın, deneyimi iyileştirmenin en iyi yolu olduğuna inanıyoruz. Bu bağlamda, A.C.E Awards’ta üst üste beşinci kez katılmakla birlikte bu yıl bir üst kategori olan A kategorisinde gold ödüle hak kazanarak Mükemmel Müşteri Memnuniyeti Başarı Ödülü’ne bu yıl da sahip olmak attığımız adımların takdir gördüğünü gösteriyor” ifadelerini kullandı.
Müşteri memnuniyeti sağlayan markalarının başarıları ödüllendiriliyor
‘Şikayetvar’ tarafından 2015 yılından beri düzenlenen A.C.E Awards, Türkiye’nin en yüksek müşteri memnuniyeti sağlayan markalarının başarılarını ödüllendiriyor. İş dünyasına yön veren isimlerin katıldığı törenle, 60 farklı kategoriden müşteri deneyimini en iyi şekilde yöneten ulusal ve uluslararası markalara ödülleri veriliyor.
Ödüller, Şikayetvar tarafından yıl boyunca gerçekleştirilen 1,5 milyonu aşkın müşteri memnuniyeti anketi baz alınarak oluşturulan Müşteri Deneyim Endeksi’ne göre yapılan hesaplamalar sonucu belirleniyor. Hesaplamalarda müşteriden gelen soruların cevaplanma hızı, sorunun çözümlenme oranı ve hızı, müşteri memnuniyet düzeyi, markaya teşekkür oranı ve markadan kaçınma oranı gibi memnuniyeti belirleyen başlıklarda ölçüm yapılıyor.