MetLife Emeklilik ve Hayat, ‘Tek Kelimeyle En İyisi’ temasıyla kutladığı Müşteri Hizmetleri Haftası’nda müşteri hizmetlerinin önemini vurguladı.
MetLife’ın tüm dünyadaki operasyonlarında dördüncü kez gerçekleştirdiği; ülkemizde çağrı merkezi dahil olmak üzere tüm MetLife Türkiye operasyon ekiplerinin katılımı ile; 7-11 Ekim tarihleri arasında kutlanan ‘Müşteri Hizmetleri Haftası’; çalışanların müşteri hizmetlerinin önemini içselleştirmesini ve hizmet kalitesini artırma yönündeki motivasyonlarını yukarı taşımayı amaçlıyor.
‘Müşteri Hizmetleri Haftası’ etkinlikleri kapsamında bir konuşma yapan MetLife Emeklilik ve Hayat Genel Müdürü Deniz Yurtseven; sınırları son derece belli ve regülasyonlara sıkı sıkıya tabi bir sektörde; fark yaratmaya çalışmanın zorluklarını vurgulayarak bunun sadece ve sadece sunulan hizmette en iyi olabilmekle mümkün olacağını söyledi.
Yurtseven, “Bu yılki Müşteri Hizmetleri Haftamızın teması ‘Tek kelimeyle en iyisi’. ‘En iyi’ bize uzak bir kavram değil. Dört temel kurumsal değerimizden biri bizi ‘en iyi olmaya’ yöneltiyor. Diğer üçü ise ‘önce müşteriler’, ‘kolaylaştırın’ ve ‘birlikte başarı’. Müşterilerimizin ihtiyaç ve beklentilerine uygun en iyi çözümleri sunarken, bu değerlerimizden güç alıyoruz” dedi.
En iyi olmak bir zorunluluk
“Rekabetin bu denli yoğun olduğu ve yüksek potansiyel taşıyan bir sektörde, en iyi olmak artık bir seçim değil, bir zorunluluktur” diyen Yurtseven, şunları söyledi:
“MetLife çalışanlarının bunun bilincinde olduğuna ve her gün bir gün öncesine göre daha iyinin arayışında olduğuna eminim. Bunu, özellikle ferdi kaza ve hayat sigortası branşlarında yakaladığımız yüksek performans çizgisinden, BES’te hızla yükselen grafiğimizden de somut olarak görmek mümkün.”