27 Temmuz 2024, Cumartesi
spot_img

MetLife’dan iki yeni dijital çözüm

MetLife Türkiye, metlife.com.tr’de yer alan chatbot uygulaması Met Asistanım ve çağrı merkezi üzerinden sesli yönlendirme ve self servis işlem yapılmasına imkan sağlayan sesli yanıtlama sistemini müşterilerinin hizmetine sundu.

Müşteri ihtiyaçlarına uygun dijital çözümler sunmaya devam eden MetLife Türkiye, Met Asistanım adlı Chatbot uygulaması ve sesli komutla işlem yapılmasına imkan sağlayan sesli yanıtlama sistemini hayata geçirdi.

Metlife.com.tr web sitesinde bulunan Chatbot uygulaması Met Asistanım aracılığıyla kullanıcıların genel sorularının yanıtlanması ve kimlik doğrulaması ile birikim bilgisi sorgulama, poliçe ve asistans teminatları görüntüleme, ödeme bilgilerini öğrenme gibi işlemlerin yapılması konularında 7/24 hizmet sağlanıyor.

Müşteri İletişim Merkezinde hâlihazırda bulunan ve arayan müşterilerin tuşlama yaparak müşteri temsilcisine ulaşabildikleri yanıtlama sisteminde yapılan dijital dönüşüm ile sesli yönlendirme ve self servis işlemler de hizmete sunuldu. Müşteriler artık MetLife Türkiye Müşteri İletişim Merkezini aradıklarında yapmak istedikleri işlemi sesli olarak ileterek ilgili menüye yönlendiriliyorlar ve işlemlerini gerçekleştirebiliyorlar.  

“Müşteri memnuniyetini arttırmayı hedefliyoruz”

Yeni uygulamalara ilişkin değerlendirmelerde bulunan MetLife Emeklilik ve Hayat Genel Müdürü Deniz Yurtseven, çevik dönüşümü takiben müşteri deneyimini iyileştirmeye yönelik dijitalleşme aksiyonları kapsamında pek çok önemli projeyi hayata geçirdiklerini söyleyerek “Müşteri odaklı bakış açımız ve dijitalleşme odağımız ile başarılı bir şekilde hayata geçirdiğimiz MetLife Cepte uygulamamızın ardından dijital satış platformumuz MetLife Hızlaal da kullanıma sunulmuştu. Müşteri memnuniyetini artıracak Chatbot uygulamamız Met Asistanım ve çağrı merkezimizdeki sesli komut sistemimizi hayata geçirmenin mutluluğunu yaşıyoruz. İki yeni dijital çözümümüz ile müşterilerimizin işlemlerini kolayca gerçekleştirebilmelerini sağlıyoruz. Çağın gerekliliklerine uygun olarak mevcut hizmetlerimizi geliştirmeye ve yeni çözümler sunmaya devam edeceğiz” dedi.

MetLife Cepte ve MetLife Hızlaal sigortalılara kolaylık sağlıyor

MetLife Türkiye, 2023 yılında hizmete sunduğu ‘MetLife Cepte’ mobil uygulaması ile sigorta müşterilerilerine; poliçelerine erişim, prim ödeme ve poliçelerindeki asistans hizmetlerinin kapsamını görüntüleme ve randevu oluşturabilme imkânı sağlıyor. Emeklilik müşterileri ise uygulama üzerinden katkı payı ödeme, fon karması değişikliği, bireysel emeklilik fonlarının performansını izleme ve hesap özetlerini indirme imkanına sahip oluyorlar.

2023 yılından itibaren metlife.com.tr web sitesinde yer alan dijital satış platformu MetLife Hızlaal üzerinden de rahat bir emeklilik dönemi için birikim yapmaya imkan sunan “Bireysel Emeklilik Sözleşmesi”, hayat ve ferdi kaza sigortalarında İyi ki Varsın Hayat ve Mutlu Günler Ferdi Kaza ve geniş kurum ağı ve teminat özellikleriyle sigortalıların ek ücret ödemeden sağlık hizmeti almalarını sağlayan “Tamamlayıcı Sağlık Sigortası” (TSS) ürünlerinin satışı yapılıyor. 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER