1 Mayıs 2024, Çarşamba
spot_img

MetLife, yeni reklam kampanyası ile BES farkındalığını artırıyor

snoopy metlifeMetLife Emeklilik ve Hayat, bireysel emeklilik ile ilgili en doğru cevaplara ulaşma ve herkesin ihtiyaçlarına özel çözüm üretmeye ilişkin mesajlarını ön plana çıkartan Snoopy’li yeni reklam kampanyasını başlattı.

Türkiye’de faaliyetlerine başladığı dört yıl içerisinde Ferdi Kaza, Hayat ve Bireysel Emeklilik sektöründe önemli bir büyüme potansiyeli yakalayan MetLife, markasına yatırım yapmaya devam ediyor. MetLife, hem mevcut bireysel emeklilik sözleşmesine sahip müşterileri ile olan ilişkilerini güçlendirmek hem de potansiyel müşteriler açısından farkındalık yaratmak hedefiyle yeni reklam kampanyasını başlattı.
MetLife’ın marka elçisi Snoopy ile kurgulanan reklam filmleri 4 Kasım’da gösterime girdi. Reklam filmlerinin ana teması; Bireysel Emeklilik’e ilişkin merak edilen noktalara Snoopy aracılığı ile yanıt bulunarak soru işaretlerinin ortadan kaldırılmasından oluşuyor. 100 milyon müşterisi ile MetLife’ın global büyüklüğüne vurgu yapan reklam filmleri aynı zamanda, şirketin yeni sloganı “Hayatı Kolaylaştıran Çözümler” ile müşterileri için sunduğu yenilikçi hizmetlerden bahsediyor. İletişim kampanyası dijital, outdoor ve birçok farklı iletişim kanalıyla destekleniyor.

İhtiyaçlara özel çözümler

Yeni reklam kampanyasını değerlendiren MetLife Emeklilik ve Hayat A.Ş. Genel Müdürü Deniz Yurtseven şöyle konuştu: “Emeklilik günlerimizde ikinci bir gelir olarak hayatımızı oldukça kolaylaştıracak olan bireysel emeklilik sisteminde özellikle yüzde 25 devlet katkısı ile beraber katılımcı sayısı ve fon büyüklüğünde ciddi bir büyüme gerçekleşti. MetLife olarak bu ilginin devam etmesi, bireysel emekliliğe olan farkındalığın artması ve müşterilerimizin bu avantajdan daha fazla yararlanabilmesi için kampanyamızı hayata geçiriyoruz. Başlattığımız kurumsal imaja yönelik reklam kampanyamız çerçevesinde, hedef kitle ve paydaşlarımıza, bireysel emeklilik ile ilgili en doğru cevapların ve herkesin ihtiyaçlarına özel çözümlerin MetLife’ta olduğu mesajını aktarmaya çalışacağız. Yeni reklam çalışmamızın hem hedef kitlemizde MetLife’ın marka ve beğeni düzeyini artırma hem mevcut müşterilerimiz ile ilişkilerimizi güçlendirme hem de yeni müşteriler edinme yönünde oldukça verimli olacağına inanıyoruz.”

Reklamın Künyesi:

Reklam Ajansı: Güzel Sanatlar

Reklamveren: MetLife

Reklamveren Yetkilisi: Sena Kıstak, Duygu Özgüç Evren, Burak Çelik

Ürün: MetLife İmaj Kampanyası

Yaratıcı Ekip: Gökhan Atasoy, Latif Çetinkaya, Volkan Yanık, Dilan Bayar, Özge Akyol

Müşteri İlişkileri: Emine Sarpyener, Gözde Cumur, Tuğçe Genç

Stratejik Planlama: Tuğay İlyasoğlu, Berra Katlav

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER