22 Kasım 2024, Cuma
spot_img

MetLife “Farkı Sen Yarat” dedi

MetLife Emeklilik ve Hayat, müşteri hizmetlerinin önemine dikkat çekmek amacıyla 1-5 Ekim tarihleri arasında, ‘Farkı Sen Yarat’ teması altında düzenlediği ‘Müşteri Hizmetleri Haftası’nı, çalışanlarının katıldığı etkinlikler ile kutladı.

MetLife’ın globalde aynı tarihlerde kutladığı ‘Müşteri Hizmetleri Haftası’, ülkemizde de çağrı merkezi dahil olmak üzere tüm MetLife Türkiye operasyon ekiplerinin katılımı ile kutlandı. ‘Farkı Sen Yarat’ teması altında düzenlenen ‘Müşteri Hizmetleri Haftası’, çalışanların müşteri hizmetlerinin önemini içselleştirmesini ve hizmet kalitesini artırma yönündeki motivasyonlarını yukarı taşımayı amaçlıyor.

metlife ofis (1)

Türkiye’de bu yıl üçüncü kez kutlanan ‘Müşteri Hizmetleri Haftası’ etkinlikleri kapsamında bir konuşma yapan MetLife Emeklilik ve Hayat Genel Müdürü Deniz Yurtseven, her bir çalışanın yaptığı işten mutlu olup fark yaratmasının, iş sonuçlarında mükemmele ulaşmada en kritik etken olduğunun altını çizdi.

Hep daha iyisini yapabilmek için…

Müşteriye zamanında ve ihtiyacı olduğu noktada hizmet sunabilmenin önemine dikkat çeken Yurtseven sözlerini şöyle sürdürdü: “MetLife Türkiye olarak kurulduğumuz ilk günden bu yana faaliyetlerimizi koşulsuz müşteri memnuniyeti ilkesi doğrultusunda yürütüyoruz. Hep daha iyisini yapabilmek, bir adım önde olabilmek için de kendimizi ve işimizi sürekli geliştirmeye gayret ediyoruz. Müşterilerimiz ile sıcak temasımızı sürdürülebilir kılmaya, onlarla her fırsatta yüz yüze görüşmeye önem veriyor; müşteri odaklı politikalarımızla, en iyi ürün ve hizmet deneyimini sunmayı amaçlıyoruz. Tüm dünyada müşterilerimizi, uzman ve profesyonel kadrolarımız sayesinde fark yaratan bir hizmet anlayışıyla buluşturuyoruz. ‘Müşteri Hizmetleri Haftası’ kutlamalarımızla, kurumsal felsefemizi içselleştirerek, müşterilerimize kaliteli bir hizmet sunmamıza katkıda bulunan ve başarımızda emeği olan değerli çalışanlarımızın gayretlerini bir anlamda ödüllendiriyor; hep birlikte keyifli bir hafta geçirmelerini amaçladık.”

metlife ofis (2)

Çalışmalar, çalışanlarla birlikte değerlendirildi

‘Farkı Sen Yarat’ temalı Müşteri Hizmetleri Haftası çerçevesinde, Müşteri Hizmetleri ve Operasyon birimlerini hep birlikte ziyaret eden Yurtseven ve üst düzey yöneticiler, ekiplerin özverili çalışmalarını ve müşteri odaklı hizmet süreçlerini çalışanlarla birlikte değerlendirme fırsatı buldu. Hafta boyunca, çalışanların mutluluk ve motivasyonlarını pekiştiren birbirinden farklı ilgi çekici etkinlikler yapıldı. Çalışanların takdir edilmesinin önemli bir yer tuttuğu bu özel hafta; müşteri odaklılıktaki kararlılığın her daim devam edeceğinin vurgulandığı eğlenceli bir organizasyon ile tamamlandı.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER