Mercer Marsh Benefits (MMB), sektörde bir ilke imza atarak çalışanın ve birinci derece aile bireylerinin yararlanabildiği, kişi üzerinde stres yaratabilecek veya araştırma ihtiyacı duyduğu her alanda konusunun uzmanları tarafından 7/24 verilen danışmanlık ve bilgilendirme hizmeti Avita ile iş birliğine gidiyor.
Mercer ve Marsh’ın sağlık ve yan haklarda bütünsel çözümler üreten markası Mercer Marsh Benefits (MMB), çalışanın ve birinci derece aile bireylerinin yararlanabildiği, kişi üzerinde stres yaratabilecek veya araştırma ihtiyacı duyduğu her alanda konusunun uzmanları tarafından 7/24 verilen danışmanlık ve bilgilendirme hizmeti Avita ile iş birliği gerçekleştiriyor. Bu kapsamda pandemi döneminde evden çalışmaya geçen MMB müşterilerinin çalışanları, telefonla psikolojik danışmanlık ve rehberlik, sosyal yaşam/genel bilgi hizmetleri, sağlıklı beslenme danışmanlığı, teknolojik destek, veteriner danışmanlığı, ev/bahçe bitki danışmanlığı hizmetlerinden özel avantajlarla yararlanacak.
2021 yılında gerçekleştirilen ve çalışan sağlığı ile sağlık alanındaki dijital inovasyonlara odaklanan Mercer Marsh Benefits ‘Health on Demand’ Araştırması’na göre çalışanların işverenlerin dijital sağlık çözümleri sunması veya sponsor olması çalışanların işlerine bağlılık oranını artırıyor. Çalışanlar tarafından dile getirilen bu taleplerden yola çıkan MMB, gerçekleştirilen bu iş birliğiyle tüm çalışanlarına ve birinci derece aile bireylerine teknolojik destekten psikolojik danışmanlığa, sağlıklı beslenmeden veteriner danışmanlığına kadar birçok konuda destek olmayı hedefliyor.
Çalışanın mutlu olması şirket verimliliğini artırıyor
Mercer Marsh Benefits İş Geliştirme Lideri Fuat Ünal, Avita ile gerçekleştirdikleri iş birliğinin çalışanların iş ve özel yaşam koşullarına olumlu bir katkı sunacağına inandıklarını söyleyerek “Geçtiğimiz yıl pandemiyle birlikte ortaya çıkan ihtiyaçları dikkate alarak çalışanların yaşadıkları psikolojik sorunlara çözüm sunabilmek üzere farklı wellbeing iş birlikleri gerçekleştirdik. Amacımız, özellikle pandeminin etkisiyle evlere kapandığımız, hareketsiz kaldığımız ve sağlığın önemini daha iyi anladığımız bu günlerde çalışanlarımıza özel destekler sunmaktı. Avita ile başlattığımız iş birliğiyle çalışanların ve ailelerinin yararlanacağı önemli bir imkân daha sunuyoruz. Çalışanın daha sağlıklı, fit ve mutlu olması, doğrudan şirketlerin verimliliğini de artıran bir unsur. Bu kapsamda şirketlerin, çalışanlarının, pandemi döneminde artan destek ihtiyaçlarını karşılama konusunda ilgili olduklarını görmekten de mutluyuz” dedi.
Çalışan destek programları önemli
AVİTA Çalışan Destek Programı’nın sağladığı kapsamlı hizmetler sayesinde çalışanların hayatında gerçekleşen olumlu değişikliklerin, kurum başarısını etkilediğini belirten Avita Kalite Müdürü Banu Mercan Öztürk, “Uzun süredir hepimizin gündeminde yer alan pandemi ile birlikte çalışan destek programları hem işverenler hem de çalışanlar için temel bir ihtiyaç haline geldi. 2021 yılındaki AVİTA müşteri memnuniyeti araştırmamızın sonuçları da çalışan destek programlarının önemini bir kez daha ortaya koyuyor. 2021 yılında AVİTA’yı kullanan çalışanların yüzde 89’u AVİTA’nın iş yaşamının yanı sıra genel iyilik haline olumlu etkisi olduğunu düşünürken, AVİTA psikolojik danışmanlık desteğinin, yüksek motivasyonla iş yerine gitmeye olumlu etkisi olduğunu düşünenlerin oranı yüzde 96 oldu. Bu başarımızın, Mercer-Marsh Benefits ile olan iş birliğimize de yansıyacağından eminiz” diye konuştu.