Tur Assist Kanal Yönetimi ve Pazarlama Direktörü Rozli Mazon, “Medya Assist’i iş ortağımız olan olmayan tüm sigorta şirketlerine ve acentelere, haber ve banner desteğini kapsayan bir hizmet paketi olarak geliştirdik” diyor.
Tur Assist, dijital çağa ayak uyduran yepyeni ürünleriyle adından sıkça söz ettirmeye devam ediyor. Sektör ihtiyaçları doğrultusunda hazırladığı bu yepyeni ürün ve projelerden biri de “Medya Assist” oldu. Hürriyet, Posta, Milliyet, Sabah, Sözcü gazetelerinin web sitelerinde oluşturulan ”Sigorta” kategorisi Ocak ayı itibariyle hayata geçti. Dikkatleri üzerine çeken Medya Assist hakkında Tur Assist Kanal Yönetimi ve Pazarlama Direktörü Rozli Mazon; “Medya Assist, Türkiye’nin en fazla okunan beş önemli gazetesinin internet sitelerinde, iş ortağımız olan olmayan tüm sigorta şirketlerine ve acentelere, haber ve banner desteğini kapsayan bir hizmet paketidir” dedi.
Beş büyük gazete ile anlaştıklarını belirten Mazon, “Hürriyet, Posta, Milliyet, Sabah ve Sözcü gazetelerinin web sitelerinde “Sigorta” kategorisi oluşturuldu. Bu kategorinin haber ve reklam içerik alanları Tur Assist yönetiminde. Yayınlanacak içeriklerin yayın yönetimini ise sigorta sektörünün deneyimli gazetecisi Can Kantar gerçekleştiriyor. Ayrıca bu beş önemli gazete ile birlikte Sigortamedya bünyesinde bulunan, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom Mobil Dergi platformlarında da yer alan sektörün ilk ve tek günlük sigorta gazetesi Gazete Sigorta’da da şirketlerin ilan ve haberlerine yer veriyoruz” diye konuştu.
“Medya Assist ile ilan ve haber desteği sağlarken şirketlere uygun fiyat avantajları sunarak, sektörün önünü açmayı ve toplumda sigorta bilincini daha geniş kitlelere doğru kanallar üzerinden ulaştırabilmeyi hedefliyoruz” diyen Mazon, “Özellikle bu bilinci genç kesimler üzerinde daha etkili hale getirmek istiyoruz. Dijital kanallar ve farklı mecralar sayesinde daha güçlü ve sıcak bir iletişim ile daha fazla kişiye ulaşarak sigorta sektörünün gelişimine destek olmayı arzuluyoruz. İlk ay rakamları gayet başarılı geldi. Üç Milyondan fazla tekil erişime ulaştı. Ayrıca 4 Milyondan fazla da sayfa görüntülemesi aldı. Yeni açılan bir sayfa olması ve ilk aydan böyle iyi bir erişime ulaşması hepimizi çok mutlu etti” açıklamasını yaptı.
Mazon, asistans şirketi olarak medya ürün çıkarmalarının nedenini de şöyle açıkladı: “Medya Assist, sigorta sektörüne destek olmak adına hazırladığımız bir ürün olduğu için tüm sigorta şirketleri, acenteler ve servis sağlayıcılar faydalanabiliyor. Birlikte çalışmadığımız şirketlere de ürünümüz açık. Hizmetin sağladığı fırsatlar ilgi çekici ve tüm süreç profesyonel takip ediliyor. Yayınlanan içerikler raporlanabilir olduğu için kampanyaların performanslarını ölçebileceğimiz bir fayda da söz konusu. Medya Assist hizmet paketini tüm sigorta şirketlerine uygun fiyat avantajları ile sunuyoruz. Ürünümüz genel anlamıyla sigorta sektöründe ilgi çekti ve şirketlerden oldukça olumlu, güzel geri bildirimler alıyoruz.”
Rakiplerinden ‘Asistans şirketinin medyada ne işi var’ gibi tepkiler aldıklarını da sözlerine ekleyen Rozli Mazon, “Aslında asistans sektöründeki rakiplerimiz de basılı mecralarda benzer bir ürünle hizmet veriyor. Biz bu hizmeti çağın gereksinimleri ve ihtiyaçları doğrultusunda hazırladığımız yeni bir ürünle basılı mecradan dijital platformlara taşıdık. Bunun içinde okuroranı en yüksek, Türkiye’nin en prestijli gazetelerinin web sitelerinden geniş kitlelere ulaşma imkanı sunuyoruz. Basında yer alan içerikleri tamamen işin profesyonelleri yapıyor. Yayınlanacak içeriklerin yayın yönetimini Sigortamedya Genel Yayın Yönetmeni Can Kantar gerçekleştiriyor. Aylık olarak hazırlanan ‘Hayatımız Sigortalı’ ve ‘Şemsiye’ dergileri ile sigorta sektörüne önemli katkılarda bulunan sektörün duayen ismi Can Kantar, aynı zamanda Türkiye’nin en çok okunan gazetelerinden biri olan Posta Gazetesi’nde de köşe yazarlığı ile birlikte haftalık yer alan sigorta sayfasının yönetimini de sürdürüyor. Yine sektörün ilk günlük sigorta gazetesi olan “Gazete Sigorta” da Sigortamedya bünyesinde yayın yapıyor. Tüm süreçleri Can Bey ve profesyonel editör ekibi takip ediyor. Biz Medya Assist ürünümüz ile sektörün medyada sesi olup yeni nesil sigorta haberleriyle geniş kitlelere ulaşmak istiyoruz. Farklı bakıyoruz, farklı düşünüyoruz ve her zaman çağa ayak uydurmayı tercih ediyoruz.” dedi.
Rekabette farklılaşma imkânı sunuyor.
Mazon, Medya Assist’in sağladığı avantajlara da şöyle anlattı: “Sıralamak gerekirse değişen gazete okuma alışkanlıklarına hitap ederek yüksek erişim; reklamda verimlilik ve sigorta şirketlerine rekabette farklılaşma imkânı sunuyor. Müşteriye doğru kanallar üzerinden güvenilir, şeffaf, ölçülebilir bir erişim sağlıyor. Reklam verenin kullandığı içeriğin ömrü geleneksel basın reklamlarındaki gibi günlük değil dijital platformda süresiz yer alıyor.”
“Günlük tekil ziyaretçi sayısı 32 milyon, aylık 140 milyonu bulabilen okuyucu kitlesine sahip bu gazetelerin haber kullanım alanında basın bültenlerine ve röportajlara yer verilirken; haber içerisinde video kullanımı da yapılabiliyor. Yine önemli bir avantaj olarak Medya Assist, yönlendirme linkleri ile okuyucuyu sigorta şirketlerinin ana sayfa; ürün veya satış sayfalarına da yönlendirme imkânı sağlayarak hem okura erişim kolaylığı sağlıyor hem de şirketlerin ürün tanıtım ve satışlarına da destek oluyor. Hatta yönlendirmelerle beraber şirketlerden satışların başlaması, artması gibi konularda çok güzel geri bildirimler almaya başladık. Bu da bir kez daha doğru bir iş yaptığımızı gösteriyor.”
“Değişen dünyaya uyum sağlamak için inovatif bakış açısıyla bakmak gerekiyor. Teknolojinin gelişmesiyle birlikte basılı mecralara yapılan yatırımlar yüzde 30.9 civarında azalırken, dijital medya yatırımları ise yüzde 32 oranlarında büyüyor. Dijital kanallar aracılığıyla müşteri iletişimini artırmak büyük önem taşıyor. Bu ciddi değişim oranını web, mobil ve tabletlere taşınan okuma alışkanlıklarını dikkate alarak değerlendirdiğimiz de kesinlikle Medya Assist sektöre pozitif bir ivme kazandıracak diyebiliriz.”
Fayda sağlamak istiyoruz
Sigorta sektörü teknoloji ve dijitalleşmeyi en hızlı yaşayan sektörlerden biri olduğu vurgu yapan Rozli Mazon; “Sigorta şirketlerinin de bu değişimleri ve dönüşümleri dikkate alarak süreçlerini buna göre şekillendirmeleri gerekiyor. Medya Assist ürünümüzle sigorta sektörüne rekabette imkân ve ayrıcalıklar yaratmak, avantaj sağlamak, çok kanallı deneyim ile verimli fayda sağlamak istiyoruz. Gençlerin bugünkü bakış açısına göre şekillenecek olan yarının sigortacılığının doğru temeller üzerinden ilerlemesine katkıda bulunmak ve tüm okuyucu kitleye sigortayı doğru anlatmak, farkındalık yaratmak için bu yepyeni hizmetimizle toplumun sigorta sektörüne bakışını istenen düzeye çıkarmayı hedefliyoruz. Sektöre yön vermek isteyen, ürün ve hizmetlerini, markasını geniş kitlelere ulaştırmak isteyen tüm sigorta şirketleri ile çalışmaktan mutluluk duyarız, desteklerini bekliyoruz” diyerek sözlerini tamamladı.