29 Nisan 2024, Pazartesi
spot_img

Mapfre Sigorta “Kırmızı Buluşmalar”da münhasır iş ortaklarını ağırladı

MAPFRE Sigorta, münhasır iş ortaklarına özel olarak düzenlediği “Kırmızı Buluşmalar”da  münhasır iş ortaklarıyla bir araya geldi. Çevrimiçi düzenlenen strateji toplantısının ardından 5 bölge direktörlüğünün ev sahipliğinde eş zamanlı düzenlenen kahvaltı etkinliklerine Mapfre Sigorta yöneticileri de katıldı.

Mapfre Sigorta münhasır iş ortaklarıyla bağlarını güçlendirmek üzere bu yıl ilkini düzenlediği Kırmızı Buluşmalar etkinliğinde münhasır iş ortaklarıyla bir araya geldi. Çevrimiçi strateji toplantısı sonrası 5 ilde eş zamanlı düzenlenen yüz yüze kahvaltı etkinliklerine Mapfre Sigorta Bölge Direktörleri ve yöneticileri de katıldı.

İstanbul’da düzenlenen buluşmaya katılan Mapfre Sigorta Genel Müdürü Stefan Jensen, iş ortaklarıyla daha sık bir araya gelmeyi planladıklarını söyleyerek şartlar ne olursa olsun odaklarını kaybetmeden, yatırımlarına ve büyümeye devam edecekleri mesajını verdi.

Münhasır iş ortaklarımız en değerli yol arkadaşlarımız

Jensen, Mapfre Sigorta’ya duyulan güvenin ve memnuniyetin arkasında münhasır iş ortaklarının ayrı bir yeri olduğunun altını çizerek “Müşterilerimizin gözünde siz demek Mapfre Sigorta demek. Hepinize emekleriniz ve özverili çalışmalarınız için teşekkür ediyorum. Yeni çağın gerekliliklerini yerine getiren, global deneyiminden aldığı güçle sağlam adımlar atan bir şirketiz. Oyuncuların sürekli arttığı bu ligde birlikte fark yaratarak kendimizi ortaya koyuyoruz. Bu noktada en değerli yol takım arkadaşlarımız sizlersiniz.” diye konuştu.

Zorluklara rağmen disiplinli büyümeyi sürdürüyoruz

Sektörü ve Mapfre Sigorta’nın konumunu ile ilgili de değerlendirmeler yapan Jensen, “Yükselen enflasyon ve tedarik zincirinde daralmalarla beraber bazı iş kollarında artan rekabet nedeniyle oluşan maliyet artışı maalesef devam ediyor. Böyle dönemlerde mevcut müşterilerimizi korumak, onların memnuniyetini artıracak çözümler geliştirmek daha da önemli hale geliyor. Mapfre Sigorta olarak yaşadığımız zorluklara rağmen kârlılığa ve disiplinli büyümeye odaklanarak ilerlemeye devam ediyoruz. Rakamlar da bu hedeflerimizi destekliyor. Bir diğer odağımız ise hizmet verdiğimiz tüm branşlarda en yüksek müşteri memnuniyetine ulaşarak en kaliteli hizmeti vermek. Biliyoruz ki, yüzde 100 müşteri memnuniyeti ancak hep birlikte çalışarak mümkün.” dedi.

Jensen, ilkini düzenledikleri Kırmızı Buluşmalar’ı geleneksel hale getirmeyi planladıklarını aktararak iş ortaklarıyla daha sık bir araya gelmek istediklerini de söyledi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER