Acente ağını genişletmeyi sürdüren MAPFRE Sigorta, Kocaeli’de yeni acentelerinin ofis açılışlarını gerçekleştirdi. Açılışlara katılan MAPFRE Sigorta Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Komitesi Üyesi Yıldırım Türe, bu yıl mevcut acentelerinin verimliliğini artırmaya ve yeni acente kazanımına odaklandıklarını belirterek MAPFRE Sigorta’nın iş ortaklarıyla beraber sürdürülebilir bir şekilde büyümeye devam ettiğini söyledi.
Ülke genelinde yapmış olduğu yatırımlarla münhasır satış kanalı ağını büyütmeyi sürdüren MAPFRE Sigorta, “Girişimci Acenteler Programı” kapsamında, genç, yetenekli ve sigorta işine gönül vermiş olan acente adaylarını MAPFRE Sigorta ailesi bünyesinde sigorta danışmanı olarak işe alarak portföy ve profesyonel bilgi gelişimlerine katkıda bulunuyor. Şirket aynı zamanda bilgi ve portföy yeterliliğine sahip olan sigorta danışmanlarına kira, mobilya ve dekorasyon dâhil ofis desteğinde bulunarak acentelik kurmalarına destek oluyor.
23 Mayıs’ta, Girişimci Acenteler Programına dâhil olan ve daha önce sigorta danışmanı olarak işe başlayan Fersun Koçakoğlu’nun Kocaeli’de düzenlenen acente ofis açılışına katılan MAPFRE Sigorta Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Komitesi Üyesi Yıldırım Türe, MAPFRE ailesine katılan yeni acenteleriyle birlikte müşterilerinin güven ve memnuniyetini yükseltmeyi hedeflediklerini aktardı.
Satış ekibimiz güçleniyor
MAPFRE Sigorta olarak gençlerin sigorta sektöründeki istihdamının önemine odaklanarak 2010 yılından bu yana satış ekibini güçlendirdiklerini söyleyen Türe, “Ofis desteğiyle hem sektördeki yeni oyunculara yatırım yapıyoruz hem de sigortanın ulaşılabilirliğini artırıyoruz. Ayrıca münhasır acentelerimize web sitesi kurulumu, online sigorta satışı ve müşteri yönetimi platformu gibi alanlarda destek vererek acentelerimizin dijitalleşmesini sağlıyoruz.” diye konuştu.
Önceliğimiz sürdürülebilir büyüme
Türe, rekabetin arttığı ve sigortacılık maliyetlerinin yükseldiği bu dönemde önceliklerinin prim üretimi sıralamasından çok sürdürülebilir büyüme ve kârlılık olduğuna dikkat çekerek “Maliyetlerin artması, arz-talep dengesizliği, rekabetin artması gibi riskler sektörümüzü ve bu sektöre hizmet eden tüm paydaşları etkiliyor. Müşteri deneyimi koşullara bağlı olarak sürekli bir değişim içinde. Müşteri artık sadece bir güvence satın almak istemiyor. Bunun yanında hızlı hizmet almak, etkili iletişim kurmak ve kendisi için en iyi hizmeti bulmayı istiyor. Biz de müşterilerimiz ve iş ortaklarımız için fayda ve değer yaratacak yeni modeller ve hizmetler geliştiriyor, mevcut acentelerimizin verimliliğini artırırken aramıza yeni katılan acentelerimizle birlikte temas noktalarımızı genişletmeye devam ediyoruz.” açıklamalarında bulundu.
Sektör taleplere göre şekilleniyor
Sektörde ihtiyaçlara göre tasarlanmış ürünlere talebin arttığını ve sektörün bu taleplere göre şekillendiğini belirten Türe, “Sektörümüz gittikçe daha rekabetçi hale geliyor. Rekabeti öncelikle fiyat üzerinden okusak da bizim için asıl rekabet alanları hizmet kalitesi, servis olanakları gibi parametreler. Biz de yaygın iş ortağı ağımızla birlikte özellikle bu alanlarda müşteri deneyimini geliştirmeyi ve memnuniyeti artırmayı hedefliyoruz. Acentelerimizin fiyat mukayesesi yerine proaktif bir risk değerlendirmesi yapabilmesi, müşterilerimizin değişen ihtiyaç ve beklentilerini iyi okuyarak yönlendirebilmesi bizim için son derece önemli. MAPFRE Sigorta olarak tüm paydaşlarımızın ve müşterilerimizin ihtiyaç duyduğu her an yanında olma ilkesiyle hareket ediyoruz. İş ortaklarımızla aramızdaki güçlü bağ sayesinde sektördeki güçlü konumumuzu korumaya ve bir adım önde ilerlemeye devam edeceğiz.” dedi.