Konut poliçesi olan sigortalılarımızın bilgisayarlarında meydana gelebilecek sorunları gidermek; sorularını yanıtlamak için ‘telefon’ ve ‘uzaktan erişim’ ile ücretsiz teknik destek sunuyoruz.
Hiç beklenmedik bir anda bilgisayarınızda çıkan bir hata mesajı veya internet bağlantınızda bir problem ya da konfigürasyon sorunu yüzünden bilgisayarın başında kitlenip kaldığımız, sorunu çözmek için eşi-dostu arayıp, çaresizce uğraşıp durduğumuz anlar çoğumuzun başına gelmiştir. İşte böyle bir zamanda sorunun üstesinden gelebilecek bir teknoloji uzmanı ile görüşmeyi kim istemez ki? Şimdi Groupama Sigorta, Konut sigortası müşterilerini “bilgisayar asistans” hizmeti ile böyle bir çaresizlikten kurtarıyor!
Pazarlama, Kurumsal İletişim ve Çağrı Merkezi Grup Müdürü Frederique Guegan Tayar, görüşlerini şöyle dile getiriyor: “Bir konut sigortacısı olarak, hasar ödemesi yapan bir firma olmanın ötesinde, müşterilerimize günlük yaşantılarında karşılacakları problemlere de çözüm sunan bir firmayız. Bilgisayar asistans tam olarak bu amaçla oluşturulan bir hizmet. Bu tarz hizmetler Groupama olarak bize müşterimize daha yakın olma fırsatı veriyor.”
01 Ocak 2014 tarihinden itibaren Groupama Sigorta’dan konut sigortası poliçesi alan veya mevcut poliçesini yenileyen müşterilerimiz, ücretsiz bilgisayar asistans hizmetinden yararlanabilecek. Groupama, kişisel amaçlı kullanılan masaüstü ve notebooklarda (dizüstü bilgisayarlarda) mevcut olan yazılımlar (Windows XP, Windows Vista, Windows 7 İşletim Sistemleri, Microsoft Word, Excel, Powerpoint, Internet Explorer, internet araçları vb) konusunda müşterilerine destek verecek.
Groupama, bilgisayar asistans hizmetini asistans hizmetlerinde birlikte çalıştığı Europ Asistance ile sunuyor.
Groupama’nın konut sigortası paketleri kapsamında sağlayacağı bilgisayar asistans hizmeti, telefon yoluyla veya gerektiğinde sigortalının sözlü veya elektronik ortamda onayını almak koşulu ile IT uzmanının uzaktan bağlantı yapmasıyla gerçekleşecek.