19 Aralık 2024, Perşembe
spot_img

KONTRA SİGORTACI: Sektörün yıl sonu iletişimleri

Hayatımız Sigortalı Dergisi’nin ilgiyle takip edilen “Kontra Sigortacı” köşesinde yine çok konuşulacak bir konu ele alınmış. Dergiyi; Sigorta Medya E Dergilik, Turkcell Dergilik ve Türk Telekom Mobil Dergilik’ten ücretsiz olarak okuyabilirsiniz. “Sektörün yıl sonu iletişimleri” başlıklı makale şöyle…

Merhaba değerli okuyucularımız, 2020, “herkesin bitsin bir an önce” dediği bir yıldı ve bitti çok şükür.

Yepyeni umutlarla giriyoruz yeni yıla ve inşallah gelen gideni aratmaz. Sektörde keyifler genelde yerinde, çünkü büyüme enflasyonun üzerinde, teknik kârlar pandemiden ötürü iyi durumda, mali kâr da gayet iyi, daha ne olsun. 2021’in nasıl geçeceğini ise öncelikle pandeminin gidişatı ve faiz oranları belirleyecek.

Önceki yazımda ‘yalancı bahar’ diye bahsettiğim geçici kârlılık, yeni kısıtlamalarla birlikte yaz başına kadar devam edecek gibi duruyor. Bu yazıda ise ben bambaşka bir konudan bahsetmek istiyorum. Son haftalarda sigorta şirketlerinin aldığı ödüller ve verdiği sponsorluklar dikkatimi çekmeye başladı. Bakıyorum, bazı şirketler bazı derneklerden veya STK’lardan “en başarılı, en güzel, en iyi” diye ödüller alıyorlar. Bunların bazıları oldukça değerlidir mutlaka.

Hiçbir kıymeti yok

Hepsini aynı kefeye de koymamak lazım ama…İyi olmak, başarının ölçülmesinin neye dayandırıldığı önemli bence. Ancak bunların birçoğu da dernek, basın kuruluşu veya STK’lara yapılan bağış ve ödemeler karşılığında alınan ödüller. Bana sorarsanız bunların hiçbir kıymeti de yok ve sadece sene sonunda elde kalan bütçenin harcanma çabasından ibaret. Aynı şey spor kulüplerine yapılan sponsorluklarda da geçerli.

Kimi şirketler, birçok kulübe ve branşa destek olurken kimi şirketler de sadece genel müdürlerinin tuttuğu takıma sponsor oluyor. (Ayıp olmasın diye yanına bir iki amatör branş da ekleniyor) Sonuçta bu çabaların hepsi sigortalı gözünde iyi bir yer edinmeyi amaçlıyor belki, ama yapılan işlerin bir kısmı bütçe fazlasını değerlendirme veya kendi takımını desteklemekten ibaret oluyor.

Tüketici ise notunu aldığı hizmetle veriyor zaten.

Herkese sağlıklı ve mutlu bir 2021 temenni ediyorum.

Bu aylık da bu kadar. Kalın sağlıcakla.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER