Katılım Emeklilik, Brandverse Awards’un SocialBrands Veri Analitiği Bölümü’nün “Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortası kategorisinde” Altın ödülün sahibi oldu.
Katılım Emeklilik, Marketing Türkiye ile BoomSonar iş birliğiyle gerçekleştirilen ve Dijital Pazarlama İletişimi Platformu (DPİP) tarafından desteklenen yarışmada SocialBrands Veri Analitiği Bölümü‘nün Bireysel Emeklilik ve Hayat Sigortası kategorisinde Altın ödüle layık görüldü. Değerlendirme sürecinde 55 binden fazla sosyal medya marka hesabı SocialBrands Sosyal Medya Marka Endeksi’ne göre tamamen analitik olarak incelendi.
Her alanda en iyi olma gayretini dijitalde de gösteriyoruz
Ödülü Katılım Emeklilik adına kabul eden ve açıklama yapan Katılım Emeklilik Genel Müdür Yardımcısı Yaşar Salih Çetinkaya, “Sosyal medyaya her zaman katılımcılarımızla karşılıklı konuşabildiğimiz ve ilişkilerimizi güçlendirdiğimiz bir mecra olarak bakıyoruz. Bu anlayışla gerçekleştirdiğimiz çalışmalar doğrultusunda layık görüldüğümüz bu ödül de doğru yolda olduğumuzu kanıtlıyor. Kurulduğu günden bugüne sektörün büyümesinden hızlı büyüyen Katılım Emeklilik, insan odaklı ürün ve hizmetleriyle hayata değer katmaya devam ediyor. Sektörümüzde her alanda en iyi olma gayretini dijitalde de gösteriyoruz ve bu değerli ödülle takdir edilmek bize gurur veriyor. Bu başarıda emeği geçen ekip arkadaşlarım başta olmak üzere tüm şirket çalışanlarını kutluyorum” dedi.