23 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

Kapıda kalan 16 bin kişi Tur Assist’e koştu!

Tur Assist, 2016 yılı boyunca kapıda kalan 16 bin 151 kişiye çilingir hizmeti verdi. Konu hakkında açıklamalarda bulunan Asistans Şirketleri Derneği Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Tur Assist Genel Müdürü Cemal Fenercioğlu, Türkiye’nin asistans hizmetlerinde dünyanın çok ilerisinde olduğunu söyledi.

Geçmişi dünyada 1960, Türkiye’de ise 1996 yılına dayanan asistans sektörünün en büyük temsilcilerinden Tur Assist, geçen yıl kapıda kalan 16 binden fazla müşteriyi kapıda kalmaktan kurtardı. Yol yardımdan çekiciye, konut onarımdan hava ambulansına, seyahat acentesinden tesisatçıya kadar farklı alanlarda toplam 8 bini aşkın hizmet birimi ile tüketicilerin yanında olan Tur Assist, 2017 yılının ilk 8 ayında ise 12 bin 192 kişiye çilingir hizmeti verdi. Her hizmette olduğu gibi çilingir hizmetinde de ilk sırada İstanbul yer alırken İstanbul’u Ankara takip etti.

Sektör 10 yılda 2.5 kat büyüdü

Cemal Fenercioğlu

Asistans Şirketleri Derneği Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı ve Tur Assist Genel Müdürü Cemal Fenercioğlu, çilingir hizmetlerinin de içinde bulunduğu asistans hizmetleri sektörünün Türkiye’de çok hızlı geliştiğini ve sektörün dünyadan çok ileride olduğunu söyledi. Yıllık dosya adedinin 4 milyon 73 bini aştığı sektörün son 10 yılda 2.5 kat büyüdüğüne dikkat çeken Fenercioğlu, “Türkiye bu konuda aslında hem Avrupa’dan hem de diğer dünya ülkelerinden daha ileri hizmetler veriyor. Örneğin ülkemizde yaygın olarak kullanılan ikame araç uygulaması henüz birçok ülkede yok. Türkiye pazarı çok hızlı bir şekilde büyüdü. Bugün itibariyle asistans sektörü sigorta sektörünün ayrılmaz bir parçası haline geldi. Dolayısıyla örneğin Almanya’ya baktığımızda oto klüpler daha etkinken Türkiye’de ise tamamen sigorta firmaları üzerinden ilerleyen bir sektör yapısı görüyoruz” şeklinde konuştu. Tur Assist, 25 sigorta, 4 emeklilik, 18 otomotiv ve 20 filo şirketine hizmet verirken, sektöründe yüzde 65’in üzerinde bir pazar payına sahip.

Kapı Görsel-1

Bu kapsamda tüketicilerde sigortalılık bilincinin artması gerektiğine dikkat çeken Fenercioğlu, tüketicilerin sigorta poliçesi yaptırmalarıyla birlikte otomatik olarak asistans hizmetlerinden faydalanabilme hakkına kavuştuklarını hatırlattı. Fenercioğlu, “Herhangi bir konut poliçesi yaptırdığınızda konutunuzda meydana gelebilecek çilingir, cam, tesisat gibi sorunlara karşı kendinizi güvence altına alabilirsiniz. Herhangi bir kasko poliçesi yaptırdığınızda da araç çekimi, ikame araç desteği gibi pek çok avantajdan faydalanabilirsiniz” dedi.

Pratik çözümler bir tık uzağınızda!

Tur Assist Çilingir-2

Tur Assist, bu kapsamda çeşitli hizmet paketleri de sunuyor. Şirket, www.turassistleyasam.com üzerinden satın alınabilen konut yardım paketi “Home Pratik” ile evlerde oluşabilecek acil durumlarda tesisat, elektrik, cam değişimi ve çilingir hizmetlerini de kapsayan çözümlere rahatlıkla ulaşılabiliyor. Bir diğer paket olan “Home VIP” paketinde ise söz konusu hizmetlere ek olarak tesisat kırım ve onarım işlemleri sonrası sorununun yaşandığı bölge tamamıyla eski haline getiriliyor. Ayrıca MiniFIX montaj hizmetleri ve aboneliklerin taşınması hizmeti ile taşınma telaşında destek sağlanıyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER