19 Mayıs 2024, Pazar
spot_img

Juno yeni reklam filmi ile aydınlatıyor

Anadolu Sigorta, yeni nesil dijital sigortacılık platformu Juno için hazırladığı yeni reklam filminde ‘kullandığın kadar öde’ anlayışına dikkat çekti.

Anadolu Sigorta, yeni nesil dijital sigortacılık platformu Juno için yeni bir reklam filmi hazırladı. “Aracını az kullananla çok kullanan bir olur mu?” sorusunun yöneltildiği filmde, Juno Başka Kasko ile artık aracını az kullananların, çok kullananlarla aynı kasko bedelini ödemediğine vurgu yapılıyor. Juno ile Başka Kasko yaptıranlar, bir ay boyunca araç kullanımı 500 km’yi geçmezse, ödediği miktarın yüzde 40’ını para puan olarak iade alıyor.

Konunun eğlenceli bir şekilde aktarıldığı reklam filminde herkes sağında solunda az kullandığı ne varsa, iade telaşına düşerken herkese ‘bi aydınlanma’ geliyor. Juno’dan Başka Kasko yaptırmış, iadesi yatmış bir babanın evdeki iade telaşı anlatılıyor.

Kullanım alışkanlıklarına göre değişen fiyat avantajları

Başka Kasko ürünü hakkında konuşan Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Kerem Erberk, artan yakıt fiyatları ve evden çalışma gibi sebeplerle aracını az kullanan müşterilerin bütçesine katkı sağlayan bir ürün geliştirme amacıyla yola çıktıklarını belirterek “Müşterilerimizin beklentileri ve ihtiyaçları doğrultusunda hayata geçirdiğimiz ürünümüz, araç sahiplerinin kullanım alışkanlıklarına göre değişen fiyat avantajları sunuyor. Aynı zamanda araç kullanımını azaltmaya teşvik ederek karbon salınımının düşürülmesine de destek oluyor. ‘Kullandığın kadar öde’ diyerek müşterilerimize her zaman yanlarında olduğumuzu hissettiriyoruz. Sunduğu yenilikçi avantajlarıyla Başka Kasko’nun pek çok araç sahibinin sigortaya bakış açısını değiştireceğine inanıyoruz.” dedi.

Reklamı filmi https://www.youtube.com/watch?v=Uy3PjGGR9kg üzerinden izlenebilir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER