Quick Sigorta, dijital sigortacılığa yeni bir soluk getirdi. Şirketin CEO’su Levent Uluçeçen, dijital sigortacılığın sadece internetten poliçe kesmek olmadığını vurguladı.
ALP SÜER | HAYATIMIZ SİGORTALI
Quick Sigorta CEO’su Levent Uluçeçen, dijital sigortacılıkta iddialı olduklarının altını çizmekle birlikte, dijital sigortacılığın sadece internetten poliçe kesme olarak düşünülmemesi gerektiği düşüncesinde. Hayatımız Sigortalı dergisinin haziran sayısında kapak konuğu olarak ağırladığımız Uluçeçen, şirket olarak bu konudaki felsefelerini şu cümlelerle özetliyor:
“Bizim şirketimizde farklı bir kurgu ve bu kurgunun getirdiği yeni bir anlayış söz konusu. Bugün isterlerse sektörde faaliyet gösteren büyük şirketler de internetten poliçe kesebilir. Ancak, bizdeki dijital kavramı farklı. Bizim dijitalden anladığımız internetten poliçe satmak değil. Biz, ‘sosyal dijital kavramı’ üzerinde yoğunlaştık. Dijitallik artık yaşamımızın her alanına girdi. Akıllı telefonlar, tablet gibi teknolojik ürünleri kullanan her bireye dokunmak istiyoruz.” Uluçeçen, sektörde birebir Quick Sigorta tarzında satış yapan bir şirket olmamakla birlikte hazırlıklarını sürdüren şirketler olduğunu söylüyor.
GENEDE İNTERNETTEN SATIŞ YAPMASANIZ İYİ OLURDU ACENTELERİ HİÇE SAYMIŞ GİBİ OLUYOR ACEBA ŞU AN ORANINI KAC İLK ZAMANLAR ACENTE DÜŞÜNMÜYORDUNUZ AMA SANIRIM MECBUR KALDINIZ 50 MİLYON TL DE REKLAM YAPSANIZ ACENTENİN YAPTIĞI SATIŞI YAPAMASSINIZ ÖRNEK GENERALİ VE MÜDÜR İSRAR ETTİ BİZİ DİNLEMEDİ VE KENDİ BAŞINI YAKTI DİLERİM BİR AN ÖNCE DOĞRU YOLU BULURSUNUZ YÜZLERCE HASARLI ARAÇ VAR SİGORTA YAPTIRMAK İÇİN DOLAŞAN 3/1 İNİ İNTERNET SİTENİZE YÖNLENDİRSEK ANINDA KAPATIRSINIZ