Axa, 2013 yılında üst üste 5’inci kez Interbrand tarafından ‘Dünyanın En İyi Sigorta Markası’ seçildi. Dünyanın en büyük marka danışmanlık şirketi olan Interbrand, her sene yayınladığı ve kategori ayırımı gözetmeden en iyi 100 global markayı belirlediği liste ile tanınıyor. En iyi markaların seçiminde şirketlerin finansal performansı, markasının rekabetçi gücü, servis ve hizmet satın almada markanın rolü gibi kriterler göz önüne alınıyor. Markaların iş sonuçlarına olan katkısını değerlendiren Interbrand’e göre dünyanın bir numaralı sigorta markası olan Axa’nın marka değeri ve lider pozisyonu, çalışanlarının marka bağlılığının yanında gelişen dijital varlığı ile iyileştirilen müşteri deneyimini yansıtıyor.
“Esas amacımız insanları korumak”
Axa Group Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Henri de Castries konuyla ilgili yaptığı açıklamada şu sözlere yer verdi: “Bir kez daha en iyi 100 marka arasında yer almak ve 5 yıldır dünyanın en iyi sigorta markası olarak gösterilmek büyük bir başarı. Bu, marka stratejilerimizin doğruluğunu ve şirketimizin gücünü göstermektedir. Ayrıca grup için de yüksek derecede öneme sahiptir. En iyi sigorta markası olmak kendimizi rakiplerimizden farklılaştırdığımızı gösterir ve daha fazla müşterinin bizi tercih etmesini sağlar. Dağıtım ağımız açısından da önemlidir çünkü dağıtım ağımızın gücü bizim gücümüzdür ve çok kuvvetli bir markaya sahip olmak acentelerimize destek olur. Ayrıca çalışanlar açısından da önemlidir çünkü yetenekleri şirketimize çeker ve Axa’da çalışanlar için de bir gurur kaynağıdır. Bu yüzden ben bu başarıdan dolayı çok mutluyum ve geleceğe baktığımda, bulunduğumuz konumu daha da geliştirmek için kendimizi farklılaştırmayı sürdürmemiz ve birkaç yıldır ortaya koyduğumuz marka stratejimizi devam ettirmemiz gerektiğini düşünüyorum. Bizim işimizin esas amacı insanları korumaktır ve markamızın bu amacı yansıttığı da açıktır. Bu doğrultudaki ilerleyişimize devam edeceğiz.” ekoayrinti.com