23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Hızlı ve kârlı büyümenin anahtarı ‘müşteri deneyimi’

Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, sigortalıların, detaylı ve çözümcü bir müşteri deneyimi yaratan sigorta şirketlerini tercih ettiğini ve Türk Nippon Sigorta’nın da bu anlamda fark yarattığını söyledi.

Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, müşteri deneyiminin, sigorta şirketlerinin sektörde sağlıklı büyüyebilmeleri ve hedeflerine kolaylıkla ulaşabilmeleri için stratejik önemde olduğunu söyledi. Müşteri deneyimini etkili bir şekilde yönetmenin, sektörde ‘müşteri memnuniyeti’ anlamında önemli bir farklılık yaratacağına işaret eden Pamukçu, “Sigorta şirketlerinin birbirlerine benzer ürünlerin satışını yaptıklarını ve web siteleri üzerinden fiyat / hizmet seviyesi olarak karşılaştırma yapabilmenin oldukça kolay olduğunu düşünürsek, detaylı ve çözümcü bir müşteri deneyimi yaratmanın bir sigorta şirketi için ne kadar önemli bir ‘tercih edilme’ nedeni olduğunu net bir şekilde görebiliriz. Müşteri memnuniyetinin maksimum seviyelere yükseltilmesi için izlenmesi gereken en önemli adımlar; çalışan bilgisi ve profesyonellik, süreçlerin kolaylığı, taleplerin sonuçlanma hızı gibi müşteri için çözüm sağlayacak işlemlerdir” dedi.

Gelecek, hıza önem veren şirketlerde

Sigorta sektöründe dijital dönüşümün etkilerinin sektörde oldukça net bir şekilde görülmeye başlandığını kaydeden Pamukçu, “Türk sigorta sektöründe faaliyet gösteren sigorta şirketlerinin, dijital dönüşümü en çok önemseyen ve bu konuda yatırım yapan şirketler olduğunu söylemek mümkün. Bu konuda sektördeki tüm şirketlerin mevcut trendler ve sürecin gidişatı hakkında farkında olduklarını düşünüyorum. Önümüzdeki yıllarda dijitalleşmeye ve hıza önem veren şirketler kazanacak. Sektördeki tüm şirketlerin hem dijital anlamda yapılandırılmış ürünlerle hem de dijital bağlamda yeniden oluşturulan müşteri memnuniyeti uygulamaları ile ‘yeni nesil sigortacılar’ adı altında hizmet verecekleri düşüncesindeyim” diye konuştu.

Sigortalılarımıza kolaylık sağlıyoruz

Online sigortacılık hakkında da açıklamalarda bulunan Pamukçu, “Online sigortacılık, sigorta satın almaya karar verdiğimiz andan, satış ve satış sonrası hizmetlere kadar tüm sürecin online kanallar üzerinden yürütülmesi anlamına geliyor. Sigorta satış süreçlerinde mümkün olan en üst seviyedeki dönüşümün yaşanabilmesi için, kullanıcı deneyiminin yenilikçi teknolojiler aracılığıyla, kullanıcı dostu bir deneyime dönüşmesi oldukça önemlidir” dedi.

Şirket ayrımı yok

Türk Nippon Sigorta’nın dijital yatırımlarından da bahseden Pamukçu, şunları söyledi: “Sigortalılarımıza dijital anlamda kolaylık sağlamak amacı ile mobil sigortacılık alanında yeni bir uygulamaya imza attık. iOS ve Android cihazlara uyumlu, yeni ‘Türk Nippon Mobil’ mobil uygulaması ile Türk Nippon Sigorta müşterilerine kasko ve trafik poliçelerini hangi şirketten olursa olsun takip etme imkânı sağlıyoruz. Uygulama üzerinden hasar dosyalarının durumları sorgulanabiliyor ve ihtiyaç halinde sadece bir tıkla çekici hizmetinden faydalanılabiliyor.

Acentelerimizle büyümeye devam edeceğiz

 Yılın ilk çeyreğinde elde ettikleri sonuçları değerlendiren Pamukçu, “Geçtiğimiz yıllarda olduğu gibi, 2018 yılında da kârlı büyüme hedefiyle hareket ediyoruz. Şirketimizin en büyük satış kaynağı olan acentelerimizle birlikte, bu hedefimize emin adımlarla ilerliyoruz. Oto dışı branşlara odaklanmayı sürdürüyoruz. Bundan sonraki dönemde hem sektörün gidişatına hem de şirket stratejimize paralel olarak acentelerimizin her zaman olduğu gibi yanında olmaya, düzenleyeceğimiz farklı kampanyalarla üretim tarafında kendilerine destek vermeye ve her zaman belirtmiş olduğumuz gibi birlikte büyümeye devam edeceğiz” dedi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER