22 Kasım 2024, Cuma
spot_img

HDI Sigorta ikinci Hızlı Destek İstasyonu’nu Zeytinburnu’nda açtı

HDI Sigorta ilkini Anadolu Yakası’nda açtığı Hızlı Destek İstasyonu’nun ikincisini Avrupa yakasında açtı.

Müşterilerine hızlı ve kesintisiz destek vermek amacıyla çalışmalarını sürdüren HDI Sigorta, inovatif hizmeti Hızlı Destek İstasyonu’nun ikincisini Zeytinburnu’nda açtı.

Açılışta konuşan HDI Sigorta Genel Müdürü Ceyhan Hancıoğlu ilk istasyonu 5 sene önce Anadolu yakasında açtıklarını hatırlatarak, hızlı destek istasyonunun kendilerine önemli katkılar sağladıklarına inandığını söyledi.

Konuşmasına Hızlı destek istasyonunu nasıl keşfettiklerini anlatarak başlayan Hancıoğlu, “Tarifeyi yönetmeyi bilmelisiniz. Tarifede fiyat veriyorsunuz ama arkada başınıza gelecek kısma hakim değilseniz o zaman o verdiğiniz tarifede hata oluyor. Bir sene sonra bu sefer fiyat kavgası yapıyorsunuz. O yüzden bu kavgayı yapmamak için belki 10 senedir hasarın üretiminde çok daha zaman ve para harcamaya başladık. Biz bunu 5 sene önce istasyon modeliyle keşfettik” dedi.

Şerifali’de ilk açtıkları istasyona da değinen Hancıoğlu, “2014 yılında 14 Eylül’dü galiba bir bebek doğdu karşı tarafta. Bugün istasyon modeline çok inandık. Tabi inandığımız çok şey var ama hayallerimize adım adım gidiyoruz. Hayallerimiz çok çılgın fikirler de var arada ama bu işin dibine kadar gideceğiz çünkü para hasar tarafında. O parayı kurtarmamız kollamamız lazım ki sizlere çok daha uygun tarifeler verelim, rekabet edelim. Hasarı yönetmenin birinci adımı da buydu hızlı destek istasyonu” diye konuştu.

Hancıoğlu geçen 5 senede güzel işlere imza attıklarının altını çizerek şunları söyledi; “Çok iyi işler yaptık o yüzden bu modeli de geliştirmek lazım. Tabii ki 100 tane istasyon açma şansımız yoktu Türkiye’nin her tarafına. 1’le başladık 2’yle devamını getiriyoruz İstanbul’un geri kalanı için. Bundan sonra burası da tutarsa Anadolu’ya da yayılacağız ama tabii her şey istasyon değil.İstasyon bu işin birinci adımı ikinci adım servis tarafı o da biliyorsunuz HDS, hızlı destek servisi. Neden istasyon hızlı destek servisi hepsini aynı anda yapıyoruz hepsinin katkısı ayrı. Aslında biz HDS’lerde kabaca yetkili servis ortalamalarının yüzde 35-40 altında iş yapıyoruz. Servise direk gitse bile Avrupa yakasında direkt gidiyordu bu güne kadar ama Anadolu yakasındaki fark ve istasyon üzerindeki ısrarımız istasyon üzerinden HDS’ye gittiği zaman minimum yüzde 5-10 daha artış var. Dolayısıyla orada bir avantaj daha var o yüzden istasyonda inat ediyoruz. Ama bu şu demek değil HDS’yi Avrupa yakasında zaten direk gönderme alışkanlığımız var. Bunu ezmek değil derdimiz. Yine direk de gidebilir ama biz zaten kapasiteyi yeteri kadar kullanmadığımızı bildiğimiz için bu kapasiteyi artırmak için de istasyonun faydalı olacağına inanıyoruz.”

Hancıoğlu istasyonun faydalarından da bahsetti ve konuşmasını şöyle sürdürdü; “Benim ve arkadaşlarımın tespiti müşterimiz geliyor araba yürüyorsa yürür haliyle geliyor, yürümüyorsa çekici ile aldırıyoruz zaten ama istasyona geldiğinde müşteri memnuniyetinin biraz daha arttığını gördük biz. Çünkü direk şirketimizle arkadaşlarımızla temas ediyor memnuniyet garantisi veren tarafla yüz yüze. Tabii ki tamirhaneler bizim iş ortağımız. Tamirhaneler kötü olsa çalışmayız. İşin ön tarafında biz daha çok ilgi gösterince yüzde 5-10 daha da tasarruf ettiğimizi gördük. O yüzden önce hasarı daha iyi yönetmek adına önce istasyon yönlendirmemizi yapıyoruz sonda da HDS’ye.”

Hancıoğlu acentelere seslendiği kısımda, “Şu an 800 küsür araç var ama arkadaşlarımın bana söylediği iki katı daha potansiyel var. O 1600 aracı kullanmak için bu istasyon bize avantaj sağlıyor. Sizden ricamız önce istasyon sonra HDS için bizim kanalımıza yönlendirmeniz. Anadolu yakasında çok basit bir hesap yapayım 1600ünü yönlendirmeseniz bile 800’ünü çevirsek ortalama bin 500 ile 3 bin lira tasarruf var. Müthiş bir para. Sonuçta sizin hasar priminizi konuşuyoruz. Belki 3 ay sonra HDS kasko da geliştirebiliriz. Sadece HDS’lerde geçerli bir model geliştirebiliriz. Bunu da yapmak istiyoruz. Hasarı yönetmek zorundayız. Motorlu kuryemiz var Atilla. Atilla geliyor kötü anında müşterimizin yanında oluyor, tespit tutanağını tutuyor, fotoğraflarını alıyor, hızlı destek istasyonu veya servisine yönlendiriyor. Orada biz tasarruf etmeye başlıyoruz. Sizden isteğimiz önce Atilla sonra istasyon olmadı servislerimizi kullanmak üzere hepinizden destek bekliyorum.  Bu destekler sonra paraya dönecek o dönüp tarifeye yansıyacak. Tarife indirim olacak. Bu biz daha çok kazanalım diye değil daha çok tasarruf edelim daha rekabetçi tarife yapalım daha çok kasko yapalım daha çok poliçe yapalım diye. Kaskoda 5.yiz ama daha ileri gidebiliriz o yüzden destek istiyoruz sizden” ifadelerini kullandı.  

HDI Sigorta Zeytinburnu Hızlı Destek İstasyonu:
Necmettin Aytek Plaza, Seyitnizam Mahallesi, 34015
Zeytinburnu / İstanbul

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER