Sigorta poliçesi olan bireylerin çekici hizmetinden acil bir sağlık sorunun çözümüne kadar pek çok asistans hizmetlerinden faydalanabileceğini biliyor muydunuz? Asistans sektörünün lideri Tur Assist’in Genel Müdürü Cemal Fenercioğlu, “Sigortalı, her zaman yanında olan bir asistans firması olduğunu unutmamalı” diyor.
ŞEMSİYE DERGİSİ
Evinizin anahtarını kaybedip kapıda mı kaldınız? Evde yalnızsınız, acil bir sağlık sorunu ile karşı karşıyasınız, hastaneye mi gitmeniz gerekiyor? Hepimizin yaşamında zaman zaman karşılaştığı, büyük zaman kaybettiren ve hatta bazen hayatımızı da kabusa çeviren, kendimizi çaresiz hissettiğimiz olaylar meydana gelebiliyor. İşte bu gibi durumlarda imdadımıza yine sigorta ve asistans hizmetleri yetişiyor. Asistans, acil durumlarda ihtiyaç duyulan hizmetleri hızlı, güvenilir ve kaliteli bir şekilde, profesyonel olarak sağlayarak sigortalıların hayatını kolaylaştıran bir uygulama olarak karşımıza çıkıyor. Unutulmamalı ki; herkes kapıda kalabilir, herkesin arabasının lastiği patlayabilir veya benzini bitebilir. Asistans hizmetine sahip olan sigortalılar ihtiyaç duydukları anda; çekme, kurtarma, yedek kiralık araç ve yol kenarı onarım gibi hizmetler içeren yol yardım veya çilingir, tesisat, elektrik ve cam onarımlarının yanı sıra evde ve iş yerinde pek çok hizmeti organize edebilen ‘Konut ve İş Yeri Yardım’ hizmetlerinden yararlanarak sıkıntılarını hafifletebiliyor. Ayrıca seyahat esnasında karşılaşılabilecek sağlık sorunlarıyla ilgili tıbbi destek, ambulans, kayıp bagaj, acil durumlarda konaklama gibi acil hizmetler sunan ‘Seyahat Yardım’ hizmetlerinden faydalanabiliyorlar. Hukuki ve tıbbi danışma, kültür ve sanat faaliyetlerinin organizasyonu gibi ek hizmetlerden yararlanabilmeleri de cabası…
Asistans hizmetleri ile ilgili olarak, sektör lideri olan Tur Assist’in Genel Müdürü Cemal Fenercioğlu ile söyleştik.
SİGORTALILAR, HAKLARI KONUSUNDA DAHA FAZLA BİLGİ SAHİBİ OLMALI
Tur Assist Genel Müdürü Cemal Fenercioğlu, Türkiye’de vermiş oldukları hizmetlerden haberdar olan bilinçli bir sigorta kullanıcı kitlesi olmakla birlikte bazı kullanıcıların ise halen asistans hizmetlerinden yeterince faydalanmadıkları düşüncesinde. Bu durumu, sigorta poliçesi satın alan bireylerin sahip olduğu hakları konusunda yeterince bilgi sahibi olmamasına bağlayan Fenercioğlu, şunları söylüyor: “Sigortalıların, darda kaldıklarında imdadına yetişen asistans şirketlerinin hizmetlerinden daha fazla yararlanmaları gerekiyor. Bunun için sigorta poliçelerini incelemelerini tavsiye ediyoruz. Tur Assist olarak ortalama rakamlarla günde bin araç çekiyoruz. Yine Türkiye’nin her yerinden bine yakın ikame araç teslim alıp veriyoruz. Bu noktada sigortalının yanında yer alarak sigorta firması adına hizmet veren bir asistans firması olduğunu ve bu şirket aracılığıyla ihtiyaç duydukları asistans hizmetlerinden faydalanabileceklerini bilmelerini istiyoruz.”
Talepler doğrultusunda yeni ürünler geliştiriyoruz
Tur Assist’in, ‘asistans’ tanımının çok ötesinde, yaratıcı hizmetler sunarak müşterileri için son derece geniş bir yelpazede fayda yarattığını belirten Fenercioğlu, şirket olarak Türkiye’deki değişen gereksinim ve talepler doğrultusunda yeni ürünler geliştirmeyi önemsediklerini ve bu konuda yatırımlar yapmaktan kaçınmadıklarını söylüyor. Fenercioğlu’nun verdiği bilgilere göre; Tur Assist’in, operasyonlarının tamamı müşteriye daha iyi hizmet verebilmek için ileri teknoloji ve çağdaş güvenlik sistemleriyle donatılmış çağrı merkezi tarafından yönetiliyor. Ayrıca, fiber kablolarla birbirine bağlı çift çağrı merkezi sistemine sahip olan Tur Assist, her biri konusunda uzman 427 çağrı merkezi müşteri temsilcisi ile yüzde 98 müşteri memnuniyeti oranıyla hizmet sağlıyor.
TUR ASSİST AKADEMİ’NİN EĞİTİMLERİ SÜRÜYOR
Sigortalı müşterilerine ulaşmak için, Türkiye’de ve dünyada çok geniş bir hizmet ağına sahip olduklarını ifade eden Fenercioğlu, “Bugün tüm Türkiye’de 8 bin’in üzerinde anlaşmalı hizmet birimimiz bulunuyor. Bu birimler ile yakın temasımızı koruyarak ilişkileri arttırmak temel prensibimiz. Hizmet birimlerimizin gelişimi ve kaliteli hizmet prensiplerimizin yaygınlaştırılması için 2012’de Tur Assist Akademi’yi kurduk ve düzenli aralıklarla eğitim ve toplantılar organize etmeye başladık. Akademide Türkiye’nin 81 ilinde hizmet veren Tur Assist personelini bir araya getiriyor ve 3 günlük bir eğitim programına tabi tutuyoruz. Bu program, güvenli sürüş, müşteri ilişkileri, iletişim teknikleri, iş güvenliği ve ileri sürüş teknikleri gibi alanları kapsıyor. Elbette tüm bu çaba, bize gönülden bağlı ve verdiği hizmetin önemini kavramış bir hizmet ağı ile çalışmamıza olanak tanıyor. Bu da bize müşteri memnuniyeti olarak geri dönüyor” diyor.
Müşteriye hızlı geri dönüş sağlıyoruz
11 milyonun üzerinde bir portföyü bulunan Tur Assist gibi büyük bir şirketi yönetmenin gerçekten önemli bir motivasyon ve altyapı gerektirdiğinin altını çizen Fenercioğlu, müşterileri için ele aldıkları süreçleri en hassas şekilde takip ettiklerini söylüyor. Müşterilerinin, şirkete sosyal medya dahil pek çok kanaldan ulaşabildiğini ifade eden Fenercioğlu, “Her bir vaka derinlemesine incelenerek mutlaka müşteriye geri dönüş sağlanıyor. Müşterilerimizin ihtiyaçlarına çok hızlı ve kuruma özel çözümler getirebilmemiz, bizi sektörde güçlü kılan özelliklerimizden” diyor.