22 Kasım 2024, Cuma
spot_img

Hasar süreçlerinde sigortalılarımızın yanında olmak en önemli önceliğimiz

KaskolaMAG ve MAG Servisler ile fark yarattıklarını ve birçok avantaj sunduklarını belirten Magdeburger Sigorta Hasar, Hukuk ve Rücu’dan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selcen Seçginli, “Önceliğimiz sigortalılarımızın hasar süreçlerinde yanlarında olduğumuzu hissettirmek” diyor. 

Magdeburger Sigorta, ardı ardına iddialı projelere ve ürünlere imza atıyor. Prim avantajı, hasar esnasında ve sonrasında sayısız avantajlar sunan KaskolaMAG, hasarsızlık indiriminin korunması, sürücünün ulaşım masraflarının karşılanması, onarım süresince ikame araç hizmeti gibi birçok avantaj sağlayan MAG Servis, bunların başında geliyor. Magdeburger Sigorta Hasar, Hukuk ve Rücu’dan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selcen Seçginli, “Magdeburger Sigorta olarak önceliğimiz sigortalılarımızın hasar süreçlerinde yanlarında olduğumuzu hissettirmek” açıklamasını yapıyor. 

Yüzde 30 ‘a varan fiyat avantajı sunuyor

KaskolaMAG’in yeni özel servis kullanımlı kasko ürünü olduğuna dikkat çeken Seçginli, “Yeni ürünümüz diğer kasko ürünlerine kıyasla yüzde 30 ‘a varan fiyat avantajı sunarken, araç onarımlarının MAG Servislerinde yapılması durumunda hasarsızlık indiriminin korunması, aracın çalınması veya kullanılamaz hale gelmesi durumunda sürücünün ulaşım masraflarının karşılanması ve MAG Servislerinde onarım süresince sağlanacak ikame araç hizmeti sağlıyor. Kaskola MAG ürünü kapsamında MAG Servis’te gerçekleştirilen onarımlarda, sigortalılarımıza onarım süresince ikame araç hizmeti sağlıyoruz. Ayrıca onarım sonrasında aracın genel durumunun kalite kontrolü, araç yıkama ile iç ve dış temizlik ve mekanik bakım-onarımlarda özel indirimler de sunuluyor. Acentelerimiz ise genişletilmiş kasko poliçelerine ait sigortalılarımızın MAG Servislerini tercih etmeleri durumunda kampanyalar kapsamında  dosya başı kazanç sağlayabilecekler. İlerleyen dönemlerde farklı kampanyalarımız da olacak” diyor. 

MAG Servis yapılanmamıza devam edeceğiz

“Türkiye genelinde yüksek kriterlerimizi karşılayan, müşteri memnuniyetini merkezine koyan, iletişimi kuvvetli, kaliteli hizmet sunan servisleri il bazında belirledik ve oto hasarlarımızın yüzde 97’sini kapsayacak şekilde geniş bir MAG Servis ağı kurduk” diyen Seçginli, 2024 yılı içerisinde KaskolaMAG ürün satışını ve hasar adetlerini göz önünde bulundurarak MAG yapılandırmamıza devam edeceğiz” diyor.

Pert olan araçlar için PertMAG’i geliştirdik

Seçginli, 2024 yılının ilk aylarında pert araçlar ile ilgili PertMAG pert Araçlar Genişletilmiş Kasko ürününün de hayata geçirildiğini vurguluyor. Seçginli, “PertMAG, pert olan aracına kasko yaptırma arayışı içerisinde olan araç sahiplerine kasko yaptırma imkânı sunarak araçlarını güvence altına almayı hedeflemektedir” açıklamasını yapıyor. 

Hasar sürecinin baştan sona ilgili MAG Servis ile şirketin genel merkezindeki uzmanlar tarafından yönetildiğini belirten Magdeburger Sigorta Hasar, Hukuk ve Rücu’dan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Selcen Seçginli, “Süreci teknolojik altyapı ile hızlı, yalın ve etkin şekilde dizayn ettik” diyor. 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER