2013 yılının sonunda, bu yılın başında sigortacılık fuarı yapılacağı konusunda bir açıklama yapılmıştı. Bunun bayraktarlığını yapan sektör temsilcilerinin bu çabasını saygıyla karşılamamıza rağmen, Sigortamedia Yayın Grubu olarak konuya mesafeli durmaya çalıştık. Sonunda fuarın geçtiğimiz günlerde iptal edildiğine dair bilgiler ulaştı. Neden uzak durduğumuzu sorarsanız, cevabı çok basit. Sigorta, ülkemizde ne yazık ki henüz talep edilen bir ürün değil, hala pazarlanılan bir ürün. Fuar yapılsaydı sigorta şirketleri ve bazı acenteler fuarda yer kiralayacaklardı. Sigorta sektörü medyası da orada yer tutacaktı. Dergilerini dağıtacaktı. Fuarı gezenler de genelde sektör ilgilileri olacaktı. Bizce sigortacılık fuarı yerine fuar merkezlerinde yapılan tüm sektörel fuarlarda sigorta şirketleri ve acenteler yer almalı. Bu fuarlara katılan şirket ve acentelerin fuarın konusu olan sektöre yönelik ürün tanıtımı yapması daha doğru olacaktır.