Geçtiğimiz ay içerisinde ünlü bir lüks otomobil servisinden çalınan araç, sigorta şirketinin başına dert olmuş. Olay şöyle gelişmiş.
Servise gelen bir hırsız tuvalete gitmiş. Çıkışta araçların anahtarlarının asılı durduğu panonun önünden geçerken beğendiği bir anahtarı alarak servis dışına çıkmış. Uzaktan kumanda ile aracı kısa sürede bulan hırsız, otomobile atlayıp kayıplara karışmış. Araç sahibi ise geldiğinde aracını bulamamış. Otomobil sahibinin servis yetkililerinin kusuru nedeniyle aracın bulunması ya da araç bedelinin ödenmesi konusundaki müracaatı, servis yetkilileri tarafından “Gidin sigorta şirketinden alın” diyerek savuşturulmuş. Sigorta şirketine müracaatından nasıl bir cevap aldığı konusunda bir bilgiye ulaşamadık ama otomobil sahibi şaşkınlık içerisinde, “Böyle ünlü bir serviste bu ihmalin yaşanması ve servis yetkililerinin duyarsızlığı beni çok şaşırttı” demiş.
bu durumda kusur servistedir sigorta şirketi muhtemelen öder ve servise rücu eder hasarı ancak servisin garaj sorumluk poliçesi ve işyeri poliçesi varsa bu hasarlar bu poliçelerdende karşılanır servisin tutumu çok saçma olmuş