12 Ekim 2024, Cumartesi
spot_img

GüneşSigorta | Çözüm Bekleyen Şikayetler ’12’

[vc_tta_accordion c_icon=”chevron” active_section=””][vc_tta_section title=”GüneşSigorta | Kasko Poliçem 09-12-2015″ tab_id=”1450095967728-8c8612b6-f4dd”]

Adınız Soyadınız : ERKAN KOÇ

Mail adresiniz: e…@s……tr

Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: 3/529856

Tarih: 9-12-2015
Şikayet Mesajınız: Sahibi olduğum 41 AS 073 plakalı 2004 model 1,6 Hyundai Accent aracım ile 14.09.2015 tarihinde yaşamış olduğum ve Kaza Tespit Tutanağında da belirtildiği üzere karşı tarafın %100 kusurlu bulunduğu kaza neticesinde aracımın Muğla/Fethiye ACARLAR Hyundai yetkili servisine ulaşımını sağlamamın ardından GÜNEŞ SİGORTA A.Ş. tarafından 3/529856 No’lu hasar dosyası açılmış, çözüm ortağı Taşkıran Ekspertiz (Taner TAŞKIRAN) atanmıştır. Yaklaşık bir buçuk aylık süreç içinde şirket ve ekspertizi(büro) zaman zaman telefon ile arayarak aracımın akıbetini sormuş, aracın önden kazalı olması ve güvenlik açısından uygun görmediğimden pert işlemi talebimi sözlü olarak ifade etmiştim. Sonrasında 21 Ekim 2015 tarihinde Sigorta Şirketince tarafıma sms gönderilerek iletişime geçmem bildirildi. Aynı gün Ekspertiz ile yaptığım görüşmede; Sigorta şirketinin, aracın için pert olması ve 19.500,00 TL olarak belirledikleri fiyata ilişkin mutabakat evrakını onaylamam için gönderdiklerini tarafıma bildirdi. Bahse konu bedelin uygun olmadığını, emsal değeri olan minimum 24.000,00 TL de mutabık olacağımızı e-mail yoluyla hem Ekspertize hem Sigorta Şirketine ilettim. Bundan sonraki yaptığım tüm yazışmalarda da aracımın kriterlerinin göz önünde bulundurularak (orijinal 168 bin km, BRC marka lpg’li, mevcut kazası haricinde daha önce hiç kazası olmayan) belirttiğim minimum değer üzerinden pert edilerek hasar dosyasının neticelendirilmesini talep etmeme rağmen, Sigorta Şirketi tarafından; belirtilen rakamda (19.500,00 TL) herhangi bir değişiklik yapılmayacağı yanıtını aldım. 27.10.2015 tarihinde yardımcı olunması maksadıyla https://www.hazine.gov.tr/tr-TR/Sayfalar/E-basvurular-Sigortacilik-E-Basvuruadresi üzerinden e-mail yoluyla durumu özetledim. Cevap iletisi henüz gelmemişti, 10.11.2015 tarihinde Sigorta Şirketine; nihai kararlarının 19.500,00 TL olduğu ve bu durumda kesinlikle mutabık olmayacağımızı, belirtilen bedel ile aracıma eşdeğer bir araç alamayacağımı, sonuç olarak “dosyanın araç pert olacak şekilde kapatılması durumunda 24.500,00 TL, aksi takdirde aracımın halihazırda bulunduğu Muğla/Fethiye ACARLAR Hyundai yetkili servisinde onarımının yapılması ve değer kaybı olarak 7.000,00 TL tarafıma ödeme yapılmasını talep etmekte olduğumu” e-mail olarak ilettim. Bu yazıma henüz bir cevap gelmedi. https://www.hazine.gov.tradresinden gelen Sigorta Şirketi cevabında ise dosyanın kapatılması durumunda tazminat talebinin değerlendirileceği kısaca belirtilmekte.
Yaklaşık üç ay zaman geçmiş olmasına rağmen dosya neticelendirilmiş değil. Aracımın kriterlerini dikkate almadan belirtilen 19.500,00 TL nin neden olduğu konusunda hiçbir cevaplarında şirket tarafından açıklayıcı bir durum yoktur. Günümüz şartlarında yüksek 2.el otomobil piyasasında araç / aracıma eşdeğer araç, belirtilen değer ile almam mümkün değildir. Mağduriyetim zaman geçtikçe de daha da artmakta. Araç kriterlerini kale almadan bana kusurlu (taksiden çıkma, km’si çok yüksek, boyalı, küçük ya da büyük çaplı kazalı) araçların değerini öngörüyorlar ve hiçbir açıklama yapmıyorlar. GÜNEŞ SİGORTA A.Ş. kendi adını karalamak istiyor anlaşılan, yada mahkeme süreci ile uğraşmayı daha uygun görüyorlar. Ben zaten şuanda bile maddi zarardayım fazlasıyla. Halen de zarar ediyorum, bırakın aracın gerçek bedelini benim araçsız geçen 3 ay ve daha ne kadar uzayacağını bilmediğim bu süreç? Nasıl bir sigortacılık anlayışıdır bilmiyorum. Mağdur insanların üzerinden mi para kazanmayı hedefliyorlar acaba. İSTEDİĞİM SADAKA DEĞİL, SADECE HAKKIM OLAN.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”GüneşSigorta | Konut Poliçemde 12-08-2015″ tab_id=”1450095967957-c8225aa2-74ab”]

Adınız Soyadınız : ali fehmi dağ
Tarih:12-08-2015
Mail adresiniz: afd.01@hotmail.com

Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: güneş sigorta 107036107

Tarih: güneş sigorta 107036107
Şikayet Mesajınız: güneş sigorta 107036107 no:lu poliçenin 20/499727 dosya numaralı hasarda dairemden alt daireye banyo ve wc den su akıntısı oldu. atilla eksperlik küvet in kaldırılması takılması 200 tl diyorlar. usta çağırıyorum 600 tl diyorlar. size soruyorum 200 tl ye yaptırabilirmisiniz. sigorta şirketini aradım ilgilenmediler. danışıklı dövüş yapıyorlar. başka bi eksper talep ediyorum . lütfen bana yardımcı olun.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”GüneşSigorta | Kasko Sorunumda 11-10-2014″ tab_id=”1450095970565-89d2ae93-5b14″]

Adınız Soyadınız : MERT ELBİR
tarih:11 – 10 – 2014
Mail adresiniz: mertelbirr@gmail.com

Sigorta Şirketiniz ve Poliçe Numaranız: Güneş Sigorta 212988965/0

Tarih: Güneş Sigorta 212988965/0
Şikayet Mesajınız: 1ay önce Bursada 2014 model aracımla bir kaza geçirdim. Kazada aracımın 4 hava yastığı açıldı ve aracım sol ön tekerlekten darbe aldı. Eksper 18000tl+kdv+işçilik gibi bir masraf çıkarmasına rağmen aracım perte çıkmadı ve onarıma karar verildi. Sigorta yaptırmanın amacı maddi ve manevi mağdurluğu önlemek olduğunu biliyorum. Onarıma karar verilen aracımı onarımdan sonra ne satabilirim ne de gönül rahatlığıyla kullanabilirim. Bu tarzda uygulanan politikaların insan hayatını ve mağduriyetini hiçe sayarak kar amaçlı olduğunu düşünüyorum. Bunun peşini bırakmayıp tüketici hakları mahkemesi ve tahkim kuruluna başvuracağm. Benim gibi mağdur duruma düşmemek için #kasko nuzu Güneş Sigortadan yaptırmayınz

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”GüneşSigorta | Kasko Poliçemi 17-08-2014″ tab_id=”1450095972299-687fa7bf-6ad1″]

Adınız Soyadınız : Ramis Kılıçarslan
Tarih:    17 – 08 – 2014
Mail adresiniz: RamisK@ttmail.com

Poliçe Numaranız:106754831/2

Müşteri no:27692   –    Acente no.21369
Şikayet Mesajınız: Güneş sigorta babamdan miras kalan kasko poliçesini üzerime devretmedi.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”GüneşSigorta | Konut Sigorta Sorunumda 12-06-2014″ tab_id=”1450095974025-d899e7be-c33a”]

Adınız Soyadınız : Dilek ertugrul
Tarih:12 – 06 – 2014
Mail adresiniz: d…..@hotmail.com

Poliçe Numaranız: 18/316277
Şikayet Mesajınız: Dairemde hırsızlık oldu.bunun sonucunda 3 adet kol saatim(tekinin bedeli 16 bin ),2 adet yüzüğüm ve bir adet küpem çalındı.buna ilaveten kapım kırılarak evime girilmiş.kapının onarımının mümkün olmayacak durumda oldugunu eksperde görmüştür.gerekn evrakları tamamlayıp güneş sigortaya göndermiştir iz ekspertiz firması.Dosya incelenmiş ve sonuç olarak şaka gibi bir rakam çıkmış.1.850.00 tl.sırf kapıma 800.00 tl değer biçti eksper! Giden malzemelerimin bedeli bu kadar değil,kabul etmiyorum.arıyorum bana policeden bahsediliyo,teminatdan bahsediliyo.daha önce detaylı neden anlatılmadı !Bu sadakaya itiraz ediyorum.sırf calınan yüzüklerim 1.000.00tl ’den fazla .ilgi alaka istiyorum bu konuya.gereken neyse yapılmalı.yapılmadıgı takdirde gerekeni ben yaparım !

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumluluğunuz altındadır. Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğunun, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”GunesSigorta | Kasko Sorunum 03-02-2014″ tab_id=”1450095975243-f690882d-152b”]

Adınız       : nuri
Soyadınız : erbaşlı
e-mail Adresiniz : mubarek3212@hotmail.com
Poliçeniz : güneş sigorta
Şikayet Detayı :
merhabalar kolay gelsin ben 24 01 2014 te bir araç aldım aracım 2010 model hyundai accent 1.5 crdi team modelidir aracımın trafige çıkış tarıhı 2009 un sekizinci ayıdır aracımın plakası 35 ued 72 bu araçta 5664 e mesaj attıgımda iki adet hasar kaydı geliyor biri 2009 yedıncı ayında çarpma diye ben bunu trafikle sigorta şirketiyle ve tramerle goüştügümde bana sizin plaka 1986 model bir araçta kullanılmış sonrasında doblo bir araçta kullanılmıs ve hasar onlardan kalmadır diyolar bunu 2008 2009 arası sigorta yapan şirketle gorusmenız gerekıyor dedıler 2008 ve 2009 arasıda bu plakanın sıgortası anadolu sigorta tarafından yapılmıştır benim aracımdaki plakanın hasar kayıtlarının silinmesini istiyorum benım aracımda hasar yok bunu bana hem tramer söyluyor hem trafık soyluyor hemde sıgorta sırketlerı soluyor bunun acılen duzeltılıp tarafıma bılgı verılmesını istiyorum bunun sorumlusu kımler ise zaten avukatım aracılıgıyla davamıda en kısa zamanda acıcam işgüzar insanların ceremesını ben çekmek zorunda degılım tesekkur ederım iyi çalışmalar…
DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”GunesSigorta | Kasko Sorunum 07-01-2014″ tab_id=”1450095976304-b5739f42-ac47″]

Tarih         : 2014-1-6
Adınız        : fatih
Soyadınız    : dik
e-mail Adresiniz : dikotomotiv@hotmail.com
Poliçeniz    : gunes sigorta
Şikayet Detayı : Aracim sifir, canli hayvana carpma sonucu tampon ortadan kirildi klima radyatoru delik kin parcalari pert etmesine ragmen kasko israrla parcalari tamir ettiriyor aracim bin km de sifir arac yardimci olurmusunuz plaka 05lr295 gunes kasko

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”GüneşSigorta | Kasko Poliçem 11-05-2012″ tab_id=”1450095977482-6c6696df-eba4″]

tarih            : 2012-5-10
Adınız           : selim
Soyadınız       : aydoğan
e-mail Adresiniz : selim-03-@hotmail.com
Poliçeniz         : 29817
Şikayet Detayı :
09 nisan 2012 tarihinde kaza yaptım ama güneş sigorta 10 mayıs 2012 oldu hala olayımızı sonuçlandıramadı dosya no 29817

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecine etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Güneş Sigorta | İşyeri Sigortamda 01-08-2011″ tab_id=”1450095978729-d5b57144-7e03″]

Tarih              : 2011-08-1
Adınız             : ercan
Soyadınız         : ergin
e-mail Adresiniz : ercan.ergin@mynet.com
Poliçeniz          : 900075
Şikayet Detayı : GÜNEŞ SİGORTA :
Bir işyeri su baskını sonucu parke ve duvarı hasar görüyor.Bu olaydan sonra İş yerini sigortalıyor. Hasarı onarmıyor hasarlı işyerinde faliyeleri devam ediyor. 2 ay sonra aynı şekilde, aynı yerleri hasar verecek bir su baskını oluyor.

Güneş sigorta hasarı ödüyor. Hasar sebebiyet veren yeni taşınan üst kat kiracıdan ödediği hasar ücretini istiyor. Hasar başlanıgıcı sigorta öncesine dayandığı halde bu ödemeyi sigortalısına ödememesi gerkmiyor mu ?

Şikayetlere baktığımda çoğu sigortalıya önceden başlayan hasar diye ödeme yapılmamış.Buna niye aynı uygulama yapılmamış ? 1.Su baskını ispatlayan 5 adet fotoğraf ve bina yönetim tarafından tutulan bir tutanak vardır.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Güneş Sigorta | Kaza sonrası poliçemde 06-01-2011 ” tab_id=”1450095979965-f2ebcc36-c608″]

Tarih               : 2011-01-06
Adınız              : irfan
Soyadınız         : çırak
e-mail Adresiniz : irfan-irfan@hotmail.com
Poliçeniz          : güneş sigorta poliçe no 46481816
Şikayet Detayı  :
güneş sigorta hakkında 8.8.2008 tarihinde kardeşim mustafa trafik kazası yaptı kazada hayatını kaybetdi trafik soçu kardeşime verdi bizde itiraz ettik mahkemeye verdik mahkeme bizi haklı gördü bizde güneş sıgortaya muracaat ettik oluşan haklarımızı almak için güneş sıgorta bize zaman aşımı oldu dedi bizlen ilgilenmediler.

biz güneş sıgortadan şikayetciyiz. gerekli işlemlerin yapılmasını bilgilerinize arzederiz.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Güneş Sigorta | Kasko hasarımda 18-10-2010″ tab_id=”1450095981218-c57210bb-88ac”]

Tarih               : 2010-10-18
Adınız              : SERKAN
Soyadınız         : BOSTANCI
e-mail Adresiniz : bostanci_2000@hotmail.com
Poliçeniz          : 4805027
Şikayet Detayı  :
24.09.2010 tarihinde 34 FV 6484 plakalı aracıma, park halindeyken 4805027 numaralı Güneş Sigorta poliçesine konu 34 YM 6436 plakalı araç çarpmıştır.

Bunun üzerine servis tarafından yapılan ihbar sonucu, eksper gelip aracı görmüş ve ön raporunu şirkete göndermiştir.

Bunun üzerinden yaklaşık 20 gün geçmesine rağmen, sigorta şirketinden ne tarafıma, ne de ekspere rapor hakkında bilgi verilmemiş, ayrıca tutanak tramere işlenmiş ve 1854375 tramer kaza ihbar numarası ile kayıtlı hasarda tarafımın kusursuz olduğuna karar verilmiştir.

Buna rağmen, sigorta şirketi tarafından, aracımın onarımı için hala onay verilmemiştir. Aracım ağır hasarlı şekilde serviste beklemekte, ancak şirkete telefon ettiğimde, “dosyanız incelemededir, park halinde olduğu için inceleme uzun sürmektedir” gibi nedenlerle oyalanmaktayım.

Şirketin, onarımla ilgili olarak ne zaman olur vereceği ya da vermeyeceği hiçbir şekilde tarafıma söylenmemiştir.

İlgili şikayetimin yayınlanmasını rica ederim.

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

.

[/vc_tta_section][vc_tta_section title=”Güneş Sigorta | kaskomda sorun yaşıyorum 03-09-2010″ tab_id=”1450095982759-9a5469e3-bbff”]

Tarih               : 2010-09-03
Adınız              : Mehmet Mansur
Soyadınız         : Aytar
e-mail Adresiniz : m_aytar@otmail.com
Poliçeniz          : 49941227
Şikayet Detayı  :
Güneş sigortadan kasko sigortam var. Geçenlerde aracımda oluşan bir hasar sebebiyle anlaşmalı servise götürüp onarım için teslim ettim.

Eksper aracı serviste görerek 7 gün onarım süresi verdi. Güneş sigortadan aracımı kullanamayacağım bu süre için ikame araç istedim ancak vermediler, sebep olarak kasko sözleşmesinde aracın yürüyen aksamında bir sorun yoksa yani araç trafikte gidebiliyorsa ikame araç verilmez yazıyormuş.

Allah aşkına böyle saçma bir şey olabilir mi, bu araç yürüse ne yazar, ben aracı onarım için anlaşmalı servise vermişim, eksper de 7 gün onarım süresi vermiş, yani ben bu aracı bu süre zarfında yürüse de zaten kullanamayacağım, bana bu süre zarfında ikame araç vermeliler diye düşünüyorum, yoksa ikame aracın anlamı ne ki?

DİKKAT ! : Şikayet mailinizde beyan ettiğiniz olaylar ve bilgiler sizin kontrolünüz ve sorumlulğunuz altındadır.Poliçe bilgilerinizin ve iletişim detaylarınızın doğruluğu, sorununuzun ilgili Sigorta Firması tarafından değerlendirilip yanıtlanma sürecüne etki edeceğini dikkate almanız gerekmektedir.

[/vc_tta_section][/vc_tta_accordion]

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER