Groupama Sigorta, sigortacılığı günlük yaşamın vazgeçilmez bir ihtiyacı olarak konumladığı iletişim çalışmalarına yeni kampanyası; #YaşamakRiskAlmaktır ile devam ediyor. Daha önce Sevgililer Günü’nde #AşkiçinRiskAl diyen Groupama; bu kez yaz aylarındaki hareket özgürlüğünde sigortanın değerini destekleyen üç yeni filmle dijital ve sosyal medyada yer alıyor.
Sigortayı kişilerin günlük hayatlarında hareket özgürlüğünü artıran bir unsur olarak konumlayan iletişim yaklaşımıyla yaratıcı çalışmalara imza atan Groupama Sigorta, yeni kampanyasında #YaşamakRiskAlmaktır temasına odaklandı.
Hayatın tadını çıkarmak için risk almak gerektiğini hayatın içinden küçük detaylarla anlatan kampanyada; Groupama Sigorta’nın konut, sağlık, kasko branşlarındaki ürünleri yaz aylarında artan ihtiyaç paralelinde ele alınıyor. Tüketiciler özgürlük ve mutluluk için risk alırken Groupama Sigorta’nın da her an yanlarında olduğu mesajını taşıyan üç animasyon filmi içeren kampanya; özellikle sosyal medyadaki genç tüketicileri hedefliyor.
İlk film “İstediğin yere gitmen için Groupama Kasko Sigortası”; ikinci film “Özgürce yaşaman için Groupama Sağlık Sigortası” ve üçüncü film “Her anın tadını çıkarman için Groupama Konut Sigortası” olarak şekillenirken; kampanya #YaşamakRiskAlmaktır hashtag’iyle yaygınlaşıyor. Kampanya kapsamında bir de yarışma yer alıyor. Yarışmayı kazanan iki kişi Likya Yolu’nu seyahat blogger’ı Emre Durmuş ile yürüme şansı elde edecek.
Groupama Sigorta’nın tüketicilerle sıcak diyaloğunu iletişim kampanyalarına da taşıma kararlarının ardından #KafanaTakmaSigortanGroupama; #AşkiçinRiskAl gibi çok ilgi gören çalışmalar gerçekleştirdiklerini anlatan Groupama Sigorta Pazarlama, Kurumsal İletişim ve Çağrı Merkezi Genel Müdür Yardımcısı Frederique Guegan Tayar; “Hayatın içindeki ayrıntılara odaklanan yaklaşımımızı yeni kampanyamızda da koruyoruz. Son olarak Sevgililer Günü dolayısıyla #AşkİçinRiskAl diyerek özellikle genç tüketicilerin ilgi ve beğenisini kazandık. Sigortanın risklere karşı endişeleri gideren bir hizmet olduğunu anlatıyoruz. Risklerin hayatın bir parçası olduğundan hareketle bu risklerde onların yanında olduğumuz mesajını veriyoruz” dedi.
Künye:
Reklamveren: Groupama Sigorta
Reklamveren Temsilcisi: Frederique Guegan Tayar, Okan Gülşen, Gözde Kazak, Huriye Gül
Reklam Ajansı: Lokal
Kreatif Direktör: Ali Göral
Kreatif Grup: Hakan Küçükyılmaz, Rahman Yıldız, Samet Üstündağ, Didem Özbek
Müşteri İlişkileri Direktörü: Onur Baki
Müşteri İlişkileri: Büşra Özen
Dijital Müşteri İlişkileri Süpervizörü: Nazlı Müldür
Sosyal Medya: Merve Aktaş
Ajans Prodüktörü: Cansu Hasbay
İlllüstrasyon: Mert Tugen
Animasyon: Oğuzhan Gündüz