Groupama, her yıl Mayıs sonu Haziran başı kutlanan “Sigorta Haftası” kapsamında, bu yıl tüketicilere yönelik bilinçlendirme çalışmaları için sokak röportajları düzenledi.Groupama, “Sigorta Haftası” süresince tüketicilerin bilincini arttırmaya yönelik sokak röportajları gerçekleştirerek; tüketicinin sigorta şirkelerinden beklentilerini ve Bireysel Emeklilik Sistemi (BES) ile ilgili yorumlarını aldı. Groupama, risk, kasko, kasko ile zorunlu trafik sigortası arasındaki fark ve konut sigorta primi gibi sorular yönelterek, yanlış bilinen noktalarda tüketiciyi bilgilendirdi.
Groupama, “Sigorta Haftası” kapsamında gerçekleştirdiği sokak röportajlarını Facebook ve Twitter takipçileriyle de paylaşarak bilinçlendirmeye yönelik girişimlerini sosyal medyada da devam ettiriyor. Sosyal medyanın doğru ve etkili bir biçimde kullanıldığında geniş kitlelere kesintisiz olarak ulaşabileceğini düşünen Groupama, önceki çalışmaları kapsamında takipçileri için sigorta terimlerinin daha anlaşılabilir olması için geniş bir sözlük çalışması başlatmıştı.
“Sigorta Haftası” ile ilgili konuşan Groupama Genel Müdürü Ramazan Ülger; “Ülkemizde sigorta bilinci giderek artıyor. Biz de “Sigorta Haftası” kapsamında bu yıl tüketicilerimize yönelttiğimiz sorularla bu bilincin artmasına yönelik çalışmalar düzenledik. Bu çalışmalarımızı sosyal medyadaki takipçilerimizle de paylaştık ve bu kanalla geniş bir kitleye ulaştık. Önümüzdeki dönemde sigorta bilincini daha da yaygınlaştırmayı hedefliyoruz” dedi.