Groupama, çalışanlarına yönelik düzenlediği “Groupama Biz Bize Cuma Söyleşileri” kapsamında, hayatın her alanında pozitif iletişimi esas alıyor. “Işığını yansıt” başlıklı ilk seminer ile söyleşilere başlayan Groupama, mutlu çalışanlar ve hizmet kalitesinde mükemmeliyetçiliği hedefliyor.
Sigorta sektöründe yenilikçi ve öncü çalışmalarıyla dikkat çeken Groupama, çalışanları için düzenlediği gelişim seminerleri ile de fark yaratıyor.
Şirket içerisinde düzenlenen gelişim seminerleri; sigorta sektöründe yeni hizmet ve ürünleri sunmak üzere yeni bakış açıları geliştirmeyi, sinerji yaratmayı, ekipleri birbirine yakınlaştırmayı ve farkındalık oluşturmayı amaçlıyor. Groupama, bu kapsamda ilk semineri “Işığını Yansıt” başlığı altında düzenledi.
Çalışanlar, pozitif iletişimi öğrendi
Yaklaşık 60 çalışanın katılımıyla gerçekleşen seminerde, sorunlara karşı pozitif iletişimle daha akılcı çözümler üretilmesi konusunda ip uçlarına yer verildi. Çalışanların ilgi ile dinlediği seminer sonrasında katılımcılar, seminerin “motivasyon açısından çok önemli olduğunu, ayrıca aldıkları eğitimlerin sadece iş hayatında değil, özel hayatlarında da kullanabilecekleri çok önemli bilgiler içerdiğini” belirtti.
Groupama’nın çalışanları için düzenlediği “Groupama Biz Bize Cuma Söyleşileri”, yıl sonuna kadar, “Mutluluk Atölyesi”, “Sağlıklı İletişim Kaynağı: Ailem ve Çocuğum”, “Sosyal Medya”, “Yaşam bir Nefes”, “Sayıların Gizemi” başlıklı seminerlerle devam edecek.