Sevgililer Günü yaklaşırken Groupama Sigorta, insanları aşk için risk almaya davet eden bir iletişim kampanyası hazırladı. Groupama’nın Kampanya kapsamında twitterda düzenlediği yarışmada, en güzel aşk tweet’i, 14 Şubat’ta billboardlarda yer alacak.
Groupama Sigorta, Sevgililer Günü’nde aşk için risk almaya davet ediyor. Şirket, “hayattaki diğer riskler için her zaman yanınızdayız” mesajı veriyor. #AşkİçinRiskAl hashtag’iyle yaygınlaşan kampanya üç animasyon filmiyle insanlara ulaşıyor.
Sarmaşık, hafıza ve kelebek…
Kampanya kapsamında hazırlanan ilk film “Şarmaşık”, hayatın yoğun akışı içinde heyecanı kalmamış bir evliliğe odaklanıyor. İkinci film “Hafıza” küskün sevgilileri birbirleriyle iletişim kurmak için cesaretlendiriyor. Üçüncü film “Kelebek” ise birbirinden hoşlanan iki kişinin içlerindeki “tırtıl”ın kelebeğe dönüşmesine izin vermesini konu edinerek “Aşk için risk al” diyor.
#AşkİçinRiskAl kampanyası kapsamında Groupama, sevgi dolu paylaşımları artırmaya yönelik bir yarışma da düzenliyor. İnsanları, sevdikleri için tweet atmaya davet eden yarışma kapsamında #AşkİçinRiskAl etiketiyle gönderilen mesajlar arasından seçilen tweet 14 Şubat’ta billboardlarda yer alacak.