Generali Sigorta, yolda kalan ya da yardıma ihtiyacı olan müşterileri için yeni bir mobil uygulama geliştirdi. Generali’nin “Kolayla” uygulaması ile yardıma ihtiyacı olan sigortalılar, tek bir butonla tüm sorunlarını Generali’ye devredebiliyor.
Generali, müşterilerinin hayatlarını kolaylaştırmak için tasarladığı benzersiz yeni mobil uygulaması “Kolayla”yı hizmete sundu. Kolayla ile Generali müşterileri, araçları ile kaza yaptığında ya da yardıma ihtiyaç duyduğunda stres yapmadan tek bir butona tıklayarak acil yol yardım hizmeti alabiliyor ve uygulama üzerinden anında hasar bildirimi yaparak Kişisel Sigorta Danışmanlarının canlı desteği ile tüm işlemlerini gerçekleştirebiliyor. Generali, Türkiye sigorta sektöründe benzersiz özelliklere sahip akıllı mobil uygulamasını tanıttığı reklam kampanyasını ise çeşitli iletişim kanalları üzerinden müşterilerinin beğenisine sundu.
Müşterilerinin hayatlarını kolaylaştırmak için tasarladığı inovatif sigorta çözümleri ile “Sigortanın Kolay Hali” olmaya devam eden Generali, müşteri merkezli yeni yapısı ve sunduğu farklı hizmet anlayışı ile sigorta sektöründe fark yaratmaya devam ediyor. Teknolojik alt yapısı ve sunduğu kişiye özel hizmet anlayışı ile “Kolayla” mobil uygulaması, Generali müşterilerinin cep telefonları üzerinden hasar bildirimi yapmalarını ve Kişisel Sigorta Danışmanlarından 7/24 yol yardım hizmeti almalarını sağlayan benzersiz bir mobil sigortacılık uygulaması olma özelliği taşıyor.
Kolayla butonunda 7/24 kişisel danışmanlara ulaşılıyor
Çoğu sürücü yolda başına birşey geldiğinde kimi arayacağını ve hasar talebinde bulunmak için ne yapması gerektiğini bilmeden günlük sorunlarla mücadele ediyor. Bu nedenle hasar anı sürücülerin kâbusu haline dönüşüyor. Müşterilerini merkeze alan ve ihtiyaçlarına uygun akıllı sigorta çözümleri sunmayı amaçlayan Generali, bu durumu fark edip hasar sonrası hizmet süreçlerine yeni bir anlayış getiren 7/24 her yerde müşterilerinin yanında olan ileri teknoloji mobil uygulaması “Kolayla”yı geliştirdi
“Kolayla” mobil uygulaması, müşterilerin Kişisel Sigorta Danışmanlarına, tek bir tuşla ihtiyaçları olan her an ve her yerde telefon görüşmesi ya da görüntülü arama yoluyla ulaşmasını sağlayarak hızlı, kolay ve kişiye özel tasarlanmış sigorta hizmeti sunuyor.
Müşterilerinin sigorta şirketlerinden ve sigorta ürünlerinden ne beklediklerini anlamak amacıyla bir dizi araştırma yapan şirket, bu araştırmalar sonucunda, müşterilerinin, sigorta şirketlerinin her zaman yanında olacak sigortacılık hizmetleri sunması yönündeki talepleri doğrultusunda projeler gerçekleştiriyor.
Generali Araştırma Merkezi (GAM) tarafından yapılan araştırmalar da gösteriyor ki sürücülerin yüzde 35’i kaza anında ilgili kişiyi tek bir tuşla aramayı tercih ederken yüzde 48’i kaza ya da yolda kalma durumlarında ne yapmaları gerektiği konusunda ilgili kişilerden yardım almak istiyor. Aynı sürücülerin yüzde 42’si kaza anında Kaza Tespit Tutanağını doldurmak için yönlendirmeye ihtiyaç duyuyor. Araştırma sonuçlarına göre telefon ve internet, kaza durumlarında bilgi almak ve hasar talebinde bulunmak için yardım almada en çok tercih edilen araçlar olarak kullanılıyor.
Tek bir tuşla hasar bildirimi
Generali, teknolojik alt yapı çalışmaları doğrultusunda geliştirdiği bu yeni mobil uygulaması ile hasar tespit tutanağı gönderimini sağlayarak müşterilerin problemlerini üstlenip, hayatlarını olabildiğince kolaylaştırmayı hedefliyor. Uygulama kolay ve de çok kullanışlı. Müşteri ihtiyaç duyduğunda uygulamanın içinde yer alan “Kolayla” butonuna bastığı anda Generali Kişisel Sigorta Danışmanı gerekli desteği vermek için müşteriyi geri arıyor. Kişisel Sigorta Danışmanı GPS üzerinden müşterinin koordinat bilgilerini alıp anında yol yardım aracını o bölgeye yönlendiriyor. Müşteriler uygulama içindeki Hasar Bildirim Asistanı üzerinden formu doldurup hasar fotoğraflarını yükleyerek anında hasar bildirimlerini Generali’ye gönderebiliyorlar. Yapmaları gereken tek şey; tarih, il, ilçe ve hasar nedeni bilgilerini doldurmak. Hasar bildirimi yapmak için kimi arasam endişesini yaşamak yerine Generali müşterileri “Kolayla” hizmeti ile yardım alabiliyorlar.
“Sürücülerin hayatlarını kolaylaştırmayı amaçlıyoruz”
Generali’nin yeni mobil uygulaması Kolayla’nın sektörde benzersiz olduğunu vurgulayan Generali Sigorta Stratejik Planlama ve İş Geliştirmeden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Petar Dobric: “Türkiye’de “Kolay Sigortacılık” kavramı ile yol alan Generali olarak müşterilerimizi önemsiyor, onlara hayatlarını kolaylaştıran inovatif ürün ve hizmetler sunmaya devam ediyoruz Türkiye yeni teknolojilere çabuk uyum sağlayabilen bir ülke. İstatistiklere göre akıllı telefon kullanım oranlarına bakıldığında Türkiye’de akıllı telefon sayısı son 4 yılda yüzde 200 artış gösterdi. 10 yılda Türkiye’de ehliyet sahibi insanların sayısı yüzde 53 artış gösterdi ancak kaza oranı da yüzde 185 oranında arttı. Bu kazaların yüzde 90’ı sürücü hatasından, yüzde 40’ı da çarpışmalardan kaynaklanmaktadır. Sürücüler ne kadar kendilerini profesyonel sürücü olarak görseler de hava durumundan, yol durumuna, trafik yoğunluğundan pek çok farklı sebebin yarattığı stresin sürücüleri ne kadar etkilediğini unutmamak gerekir. “Kolayla” ile yolda başlarına gelebilecek her türlü durumda sürücülere anında destek olarak hayatlarını kolaylaştırmayı amaçlıyoruz” dedi.
Dobric sözlerini şöyle sürdürdü: “Sigortalılarımıza “Kolayla” ile aynı zamanda güncel hava durumu takip olanağı, Anında Hasar Bildirim Asistanı özelliği, Güvenli Sürüş ve Eş Zamanlı Trafik Yoğunluğu bilgilerini ücretsiz olarak sunuyoruz. Böylece sigortalılarımıza sadece satış anında kolaylık sağlamak değil, aynı zamanda satış sonrası da zor durumlarda hayatlarını kolaylaştırmayı amaçladığımızı gösteriyoruz. Bu yaklaşım ile sigorta sektörünün güvenilir sigorta şirketi olma hedefimizi sürdürüyor, çalışmalarımızın sektörde organik ve sağlıklı büyüme hedefimize katkıda bulunacağına inanıyoruz.”
Play Store ve Apple Store’dan kolaylıkla indiriliyor
Generali müşterileri uygulamaya T.C. kimlik numaraları ile giriş yaptıklarında Kişisel Sigorta Danışmanlarının resmi ve ismi ekranda beliyor. Kişisel Sigorta Danışmanının resmi tıklandığında 0850 555 55 55 çağrı merkezi üzerinden telefon görüşmesi ya da görüntülü arama başlatılabiliyor. Acente müşterileri ise uygulamaya bağlandıklarında karşılarına çıkan Generali Ali’ye tıkladıklarında acentelerine 7/24 Ücretsiz Sigorta Danışmanlığı üzerinden ulaşabiliyorlar.
“Kolayla” mobil uygulamasından yararlanmak için yapılması gerekenler çok basit. Müşterilerin tek yapması gereken; Google Play Store ya da Apple Store üzerinden “Kolayla” kelimesi ile aratıp uygulamayı cep telefonlarına indirerek T.C. kimlik numaraları ile giriş yapmak. Giriş yaptıktan sonra müşterilerimiz Kolayla’nın fırsatlarından yararlanmaya başlayabilirler. Generali ürünlerini satın alan herkes uygulamanın sağladığı tüm acil yardım hizmetlerden faydalanabilirken, Generali müşterisi olmayanlar da uygulamayı ücretsiz indirebilir ve bazı mobil hizmetlerden yararlanabilirler.
Türkiye’deki internet ve akıllı telefon kullanım oranın çok yüksek olduğunu bilen Generali, müşterilerine daha iyi hizmet verme hedefi doğrultusunda sektörde ayrışan ve ilk olma özelliği taşıyan mobil sigortacılık projelerine devam ediyor. Hayatı kolaylaştıran sigorta çözümleri ve sunduğu benzersiz mobil uygulaması ile şirket, Türkiye’nin en yenilikçi ve teknolojik sigorta şirketi olmayı hedefliyor.