1 Mayıs 2024, Çarşamba
spot_img

Generali, temel satış kanalı olan acentelerine yatırımlarına devam ediyor

generaliGenerali Sigorta yeni acente yapılanması çerçevesinde oluşturduğu çeşitli projelerle acentelerine eşsiz destekler sağlayarak ana satış kanalı ve iş ortakları olan acentelerinin alt yapılarını güçlendirmeye devam ediyor. Dünyanın önde gelen sigorta şirketlerinden Generali, Türkiye genelindeki yaklaşık 400 acentesine yönelik yatırımlarıyla ana satış ağına yönelik projelerde hız kesmiyor.
2014 stratejisi doğrultusunda toplam beş fazdan oluşan projelerini hayata geçirmeye başlayan Generali’nin temel amacı acentelerinin teknolojik alt yapılarını güçlendirmek, iş yapış şekillerini geliştirmek ve hayatlarını kolaylaştırmak.

Projelerinin ilk fazını son teknoloji sigortacılık sistemi kurulumuyla başlatan Generali, 400 acentelerine yatırımlarına websitesi, potansiyel müşteri yaratmalarına olanak sağlamak için Google desteği, Facebook hayran profili sağlayarak devam etti. Üçüncü fazdaysa, tüm acentelerine sağladığı tablet desteğiyle acentelerinin teknolojik altyapılarını güçlendirmeye devam ediyor.

2014 stratejisi doğrultusunda acentelerinin modernizasyon ve alt yapı çalışmalarına hız veren Generali, sağladığı farklı olanaklarla en önemli iş ortaklarının daha da verimli çalışmasını amaçlıyor. Varolan projeleri ve ana satış kanalı olan acenteleri için tüm gelecek planlarını Türkiye’nin 7 bölgesini tek tek yöneticileriyle gezerek anlatan Generali, yatırım ve projelerine hız kesmeden tüm gücüyle devam edecek.

Acentelerinin daha da gelişmesi için desteğini sürdüren Generali aynı zamanda Generali Akademi ile Türkiye’de tüm bölgelere ulaşarak eğitim vermeye devam ediyor. Gerçekleşen tüm yatırımları değerlendiren Generali aynı zamanda, acentelerine yönelik sürpriz yatırımlarına farklı alanlarda devam edeceğini açıkladı.

Inovasyon ve teknolojiyi odağında barındıran Generali, acentelerinin yeniden yapılanması için geçtiğimiz günlerde “Yeni Jenerasyon Acente” temasıyla 5 fazlı yatırımlarına başlamıştı.

“Acentelerinin geleceği, Generali’nin geleceği”
2013 Kasım ayında başlayan atılım, ilk aşamada üstün teknoloji sigortacılık sistemi yatırımıyla başlamıştı. 2014 Ocak ayında ikinci aşama gerçekleşti ve Türkiye’de yer alan tüm acentelerine yönelik bir Roadshow gerçekleşti. Söz konusu yatırımlarına ara vermeden devam eden Generali “Yeni Jenerasyon Acente” temalı buluşmalar organize ederek acentelerinin iş yapış şekillerini geliştimek üzere 400’ü aşkın acentesine ücretsiz websitesi sağladı. Tüm bunlara ek olarak 50,000TL değerinde Google yatırımı yapan Generali, böylece acentelerinin gelecekte daha da geniş kitlelere ulaşmasını hedefliyor. Tüm projelerinde acentelerinin alt yapılarını güçlendirmeyi amaçlayan Generali aynı zamanda bu çalışmalarla temel iş ortaklarının hayatını da kolaylaştırmayı hedefliyor.

Yatırımlarının üçüncü fazında Türkiye çapındaki tüm acentelerine 300 adet tablet sağlayan Generali aynı zamanda “Acente Destek Hattı”nı kurarak haftanın altı günü acentelerine destek olacak şekilde hizmet vermesini sağladı. Generali aynı zamanda Türkiye’de bir ilke imza atarak acenteleriyle yakın ilişkilerine devam etmek üzere Şubat ayında acentelerin kendilerine hediye edilen tabletler üzerinden bağlanarak katıldıkları tablet Roadshow gerçekleştirdi. 2014 yılının ikinci yarısında gerçekleşecek dördüncü aşamada ise yeni inovatif ürünlerin yanı sıra acentelerine sağlayacağı portal ile acentelerini; müşterilerini CRM destekli teknolojiler ile daha da verimli yönetmeleri için destekleyecek. 2015 yılında başlayacak bir sonraki adımdaysa tam kapsamlı CRM çözümleriyle acentelerine yatırım yapmaya devam edecek.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER