Generali Sigorta Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Seydi Demir, acentelerine online eğitimler verdiklerini ve kritik süreci hep birlikte daha verimli değerlendireceklerini açıkladı.
Generali Sigorta, koronavirüs salgınınn etkili olduğu kritik dönemde acentelerinin bilgilerini tazelemek amacıyla eğitim programı başlattı. 14 Nisan’da başlayan program kapsamında gerçekleştirilen online eğitimlerle toplam 410 acenteye; Konut, Kasko ve İşyeri ürün sigortalarına dair eğitimler verildi. 16 Haziran 2020 tarihine kadar devam edecek eğitimler özelinde acentelere online eğitimler verilmeye devam edilecek.
Acentelerimizin yanındayız
Acentelere sunulan eğitimlerle ilgili bilgi veren Generali Sigorta Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Seydi Demir; “Koronavirüs süreci tüm dünyada günlük alışkanlıkları ve iş hayatını etkilemeyi sürdürüyor. Yaşanan bu süreç, istesek de istemesek de Türkiye’yi ve sektörümüzü de içine alıyor. Bu kritik dönemde acentelerimizin yanında olmak ve iş sürekliklerini sağlamak ise önceliğimiz durumunda. Bu önceliğimiz doğrultusunda yakın zamanda acentelerimize yönelik destek önlemlerini hayata geçirdik” dedi.
Demir, “Acentelerimizin yaşananlardan minimum düzeyde etkilenmelerini sağlamak amacıyla hayata geçirdiğimiz bu önlemler dışında, bilgilerini tazelemek amacıyla bir eğitim programı da başlattık. 14 Nisan’da başlattığımız ve 16 Haziran tarihine kadar devam edecek eğitimlerle acentelerimizi bilgilendirecek; ürünlerle ilgili sorularını yanıtlayacak ve hep birlikte bu kritik dönemi daha verimli değerlendireceğiz” diye konuştu.