30 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Generali, acentelerinin iletişim ağını dijital platformla genişletecek

mine ayhan 1Generali Sigorta yeni acente yapılanması çerçevesinde tüm acentelerine, içinde sigortaacentem.info  isimli internet sitesi ve facebook hayran profili bulunan, yaklaşık 100 bin TL değerinde bir dijital platformu ücretsiz sağlıyor. Acentelerin iletişim ağını genişletmelerine olanak sağlayan bu sistem için danışmalık hizmeti de yine Generali Sigorta tarafından verilecek. Generali acentesi olmak isteyen yeni katılımcılar da bu sistemden yaralanabilecekler.

İl genelindeki tüm acentelerini biraraya getirdiği ‘Yeni Jenerasyon Acente’ buluşmalarını tamamlayan Generali, Türkiye genelindeki yedi ayrı bölgede aceneteleriyle biraraya geldi. İlki Bursa’da yapılan buluşmalar sırasıyla İstanbul, İzmir, Antalya, Adana, Ankara ve Samsun’da gerçekleştirildi. ‘Yeni Jenerasyon Acente’ buluşmalarına Generali Sigorta Genel Müdürü Mine Ayhan, Genel Müdür Yardımcıları Petar Dobric ve Burak Kapkın ve Direktör Erkan Aydoğan katıldılar. Yoğun ilgi gören toplantılara Türkiye genelindeki Generali acenteleri katılım gösterdi.

Generali’de ‘dönüşüm’ devam edecek”

Yeni Jenerasyon Acente’ buluşmalarında konuşan Mine Ayhan, “Generali Sigorta olarak 2013 yılının başlarında ‘dönüşüm’ stratejimizi açıklamıştık. Bu doğrultuda geçtiğimiz yıl ‘dönüşüm’e yakışır şekilde dijital çağa ayak uydurmak ve hızını yakalamak adına sistem entegrasyonlarımızı ve düzenlemelerimizi gerçekleştirdik. Bildiğiniz gibi son beş yılın en iyi dokuz aylık dönemini yaşadığımız süreçte Generali Grup, 2013 yılının 9 ayında 60 ülkede gösterdiği faaliyetlerle net kârını geçen seneye göre yüzde 40 artırarak 1,6 milyar Euro’ya çıkardı” şeklinde konuştu. Bu başarıyla birlikte önümüzde dönemde öncelikli hedeflerinin, sigortalılarının tümü ile uzun ve güven dolu bir ilişki kurmak, onlara her yıl beklentilerinin ötesine geçen hizmet kalitesi sunmak olacağını belirten Ayhan, “Sizlere de her zaman aktardığımız gibi amacımız yalnızca poliçe satmak değil, doğru poliçeyle müşterinin gerçek ihtiyacının karşılanması bize rehberlik edecek” dedi.

Buluşmaların, önümüzdeki aylarda da devam etmesini planladıklarını söyleyen Ayhan, yeni acente sisteminin başarılarının devamında önemli rol oynayacağını ve acentelerle kurulacak doğru iletişimin Generali Sigorta’nın hedeflerine ulaşmasında büyük önem taşıdığını belirtti. Generali, yeni dönemde acentelerin satışının kolaylaştırılmasını, ürünlerin geliştirilmesini, Generali Sigorta’nın hasar ödeme yönünün daha da güçlendirmesini ve farklılaştırılmış ürünlerle farklı taleplere cevap vermenin daha kolay hale getirilmesini amaçlıyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER