23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Gençler en çok Anadolu Sigorta’ya güveniyor

Anadolu Sigorta, “G250 Türkiye Gençlik Endeksi 2022 Araştırması”nda 18-24 yaş arası gençlerin en çok tercih ettiği ve güvendiği sigorta markası seçildi.

Türkiye İtibar Akademisi tarafından Beykoz Üniversitesi’nin akademik desteğiyle bu yıl ikincisi düzenlenen “G250 Türkiye Gençlik Endeksi 2022 Araştırması” sonuçları belli oldu. Araştırma sonuçlarına göre Anadolu Sigorta, sigorta sektöründe gençlerin en çok itibar ettiği ve güvendiği marka seçildi.

18 Nisan-13 Mayıs 2022 tarihleri arasında bilgisayar destekli telefonla arama (CATI) yöntemi ile 26 bölgeden 4 bin 863 kişiyle görüşme sağlanan araştırmada gençlerin en sevdiği ve güvendiği markalar belirlendi. 50’ye yakın farklı sektörde faaliyet gösteren şirket ve kurumların, gençlerin nezdinde ki itibar ve güvenin ölçüldüğü araştırma sonuçlarına göre sigorta sektöründe birinciliği elde eden Anadolu Sigorta, Türkiye genelinde sektörden bağımsız olarak faaliyet gösteren markalar arasında da 34’üncü oldu.

Gençlerin hayatını kolaylaştıracak projeleri önemsiyoruz

Anadolu Sigorta I. Genel Müdür Yardımcısı Filiz Tiryakioğlu, sigorta sektöründe gençlerin en güvendiği ve itibar ettiği marka olmaktan dolayı gurur ve mutluluk duyduklarını dile getirerek “Genç nesil ile olan güçlü iletişimimizi sürdürülebilir kılmak adına, onların hayatını kolaylaştıracak uygulama ve projeler hayata geçirmeyi çok önemsiyoruz. Gençlik Senatosu, Gençlik Konseyi ve Genç Anadolu projelerimiz, yakın zamanda duyurduğumuz çalışmalardan sadece birkaçı. Aynı şekilde gözlemlerimiz ve araştırmalarımız sigortacılık sektöründeki ürünlerin 18-35 yaş arası tüketicilere çok fazla hitap etmediğini gösteriyor. Buradan hareketle yeni nesil dijital sigortacılık uygulamamız Juno’yu hayata geçirdik. Juno’yu genç kitlenin önceliklerine odaklanarak güçlü bir teknolojik alt yapıyla hizmete sunduk. Kısa sürede gençler tarafından büyük bir ilgiyle kullanıldığına ve takip edildiğine şahit olduk. Juno bizim için sigortacılık deneyimlerimizi genç nesiller ile paylaşmakta güzel bir uygulama fırsatı olmaya devam ediyor. Önümüzdeki dönemde de,layık görüldüğümüz, sektörümüzün en güvenilir ve itibarlı markası olarak, yeni ürün ve hizmetlerimizle gençlerin sigorta markası olmayı sürdüreceğiz” dedi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER