4 Kasım 2024, Pazartesi
spot_img

Fenercioğlu: Meteorolojik afetlere karşı hazırlıklı olmalıyız

Tur Assist Genel Müdürü Cemal Fenercioğlu, iklim değişikliğinden kaynaklandığı düşünülen meteorolojik afetlere karşı hazırlıklı olmamız gerektiğini belirterek, “Bu tür olaylardan sonra müşterilerimize daha iyi hizmet vermek için teknolojiye yatırım yapıyoruz” dedi.

SİGORTAMEDYA

İstanbul’da geçtiğimiz yıl Temmuz ayında yaşanan sel ve dolu afetleri, Antalya’da gerçekleşen hortum felaketleri, sigortanın hayatımızdaki önemini bir kez daha gözler önüne serdi. Tüm bu afetler nedeniyle yaklaşık 150 bin araç hasarla karşılaşırken, birçok konut da önemli oranda zarar gördü. Bu noktada sigorta sektörünün yüzde 65’ini oluşturan, 25 sigorta şirketine kurtarıcıdan ikame araca, konut onarımdan yol yardıma kadar birçok asistans hizmeti sunan Tur Assist’i konuyla ilgili bilgi almak için ziyaret ettik.

Tur Assist Genel Müdürü Cemal Fenercioğlu, geçen yıl iklim değişikliğinden kaynaklandığı düşünülen sel ve dolu olaylarına dikkat çekerek, tüketicilere sundukları kaliteli hizmeti her gün daha ileri götürmek için çalıştıklarını söyledi.

Web sitesinden de yardım alabilirsiniz

66-67-TURASIST.QXD:Layout 1

Hizmetlerinde devamlılığı sağlamak adına sürekli yeni önlemler aldıklarını kaydeden Fenercioğlu, teknolojinin bu noktada çok önemli olduğunu vurguladı. Fenercioğlu, “Fiber kablolarla birbirine bağlı iki çağrı merkezimiz var. Ancak olası bir meteorolojik afet anında fiber kablolarda fiziki olarak kopma olsa bile 30 saniye içinde çağrıları mobil olarak alabilecek yedekleme sistemini kurduk. Teknolojiye çok önem veriyoruz. Acil bir durum oluştuğunda kurduğumuz çağrı merkezlerimizle sigortalıların hizmetindeyiz. Bunun yanı sıra, sigortalılar web sitemiz üzerinden de bize ulaşabilir” diye konuştu.

Fenercioğlu, yaptıkları diğer altyapı yatırımlarına da dikkat çekerek, “Altyapımıza o kadar güveniyoruz ki hem fiber kablolar hem de çağrı merkezlerimiz fiziki olarak zarar görse bile, merkez ofisimizdeki 3 jeneratörü devreye sokarak, mobil hatlarla çağrı almaya devam edebilecek durumdayız. Zaten dünyanın en büyük 500 firmasının yüzde 90’ının kullandığı AVAYA santral sistemini kullanmamız bizi önümüzdeki yıllarda yaşanacak olumsuzluklara karşı da hazırlıklı hale getiriyor” dedi.

Smart DD uygulaması yolda

66-67-TURASIST.QXD:Layout 1Dijitalleşme konusunda yatırımlarına devam eden Tur Assist, daha önce büyük şehirlerde uyguladığı Futura sistemini daha da geliştirerek, Smart DD mobil uygulaması ile yola devam ediyor. Bu uygulamanın yılın ortalarında tamamlanmış olacağını ifade eden Fenercioğlu, uygulamanın kendilerine hızlı müdahale imkanı tanıdığı gibi uygulama sayesinde aynı zamanda operasyonel verimlilik ve maliyet avantajı da sağlanacağını söyledi.

Tüketiciler, verdiğimiz hizmetten haberdar

Türkiye’de verdikleri hizmetlerden haberdar olan bilinçli bir sigorta kullanıcı kitlesi olduğunun ve sigortalıların bu hizmetleri talep ettiklerinin altını çizen Fenercioğlu, sözlerine şöyle devam etti: “Günde ortalama bin araç çekiyoruz. Yine Türkiye’nin her yerinden bine yakın ikame araç teslim edip alıyoruz. Herkes kapıda kalabilir, herkesin arabasının lastiği patlayabilir veya benzini bitebilir. Bu noktada müşterinin yanında yer alarak sigorta firması adına hizmet veriyor ve müşterinin sigorta firmasına olan memnuniyetinin ve bağlılığının artmasına katkıda bulunuyoruz. Asistans şirketleri ve acenteler sigorta sektöründeki müşteri memnuniyetini sağlamak adına önemli unsurlar.”

2017’de 30 bin konutun tesisat sorununu çözdük

Konut onarım hizmetinde de önemli mesafe katettiklerini vurgulayan Fenercioğlu, kendi geliştirdikleri “Konutex” programı sayesinde hem eksperler hem de sigorta şirketleriyle uyumlu bir şekilde çalıştıklarını belirtti. Fenercioğlu, sadece geçen yıl 30 bin konutun tesisat problemini çözdüklerini belirterek, meydana gelen dolu faciasından sonra da konut ve iş yerinde kırılan bin 700’den fazla camı onardıklarını ifade etti.

Joker sayesinde herkes kazanıyor

tur-assist-jokerSektörün ihtiyaçları doğrultusunda ‘Joker’ ve ‘Joker Mini’ isimli yeni ürünleriyle sigortalılık bilincini artırmayı hedeflediklerini ifade eden Fenercioğlu, kaskosu olmayan müşterilerinin, zorunlu trafik sigortalarına ek bir ücret karşılığı asistans hizmetlerini de dahil edebileceklerini belirtti. Fenercioğlu, sözlerine şöyle devam etti: ”Kaskosu olmayan bir kişi aracı arızalandığında trafik poliçesine eklettiği Joker genişletilmiş hizmet paketi ile yol yardım, ikame araç, mini onarım, oto cam, oto çilingir gibi hizmetlerden yararlanabiliyor. Bu ürünü de sigorta firmaları kanalıyla müşterilerimize sunuyoruz. Joker ürününün acentelere yüksek gelir sağladığını da belirtmeliyim.”

Tur Assist Akademi ile eğitime destek

2012 yılında kurdukları Tur Assist Akademi’nin hizmet kalitesinin sürdürülebilirliğinde oldukça etkili olduğunu söyleyen Fenercioğlu, akademide verdikleri eğitimin sonunda, eğitim gören yol yardım, konut yardım ve rent a car personeline Milli Eğitim Bakanlığı onaylı sertifikalarını takdim ettiklerini belirtti.

66-67-TURASIST.QXD:Layout 1
Fenercioğlu, sözlerini şöyle sürdürdü: “Akademi’de Türkiye’nin 81 ilinde hizmet veren Tur Assist personelini bir araya getiriyor ve 3 günlük bir eğitim programına tabi tutuyoruz. Bu program, güvenli sürüş, müşteri ilişkileri, iletişim teknikleri, iş güvenliği ve ileri sürüş teknikleri gibi alanları kapsıyor. Türkiye’de asistans sektöründe hizmet veren ilk şirket olarak 21 yıldır sigortalıların en zor anlarında yanındayız.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER