23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Europ Assistance daha iyi hizmet için ‘bilgi şart’ diyor

Europ Assistance, asistans sektörünün dünyadaki  değişim ve gelişmelerini düzenlediği bilgi toplantılarında tartışıyor, elde edilen sonuçları ve uygulama esaslarını müşterileriyle paylaşarak yapılması gerekenleri peşinen hayata geçiriyor.

Asistans sektörü dünyadaki değişimlerle beraber gelişen yeni ihtiyaçlara cevap veren hizmetler geliştirerek, kalitesinden taviz vermeden çalışmalarını sürdürüyor. Europ Assistance ekibi, bu değişim ve gelişmeleri içeren  bilgi toplantılarında konuyu tartışarak, elde edilen sonuçları ve uygulama esaslarını müşterileriyle paylaşıyor ve daha mükemmel hizmet sağlamak için yapılması gerekenleri peşinen hayata geçiriyor.

“Mevzuata Uyum Çerçevesinde Kontrol Edilmesi Gereken Yaptırım ve Ambargo Listeleri ile Avrupa Birliği ve Dünyadaki Uygulamalar” ve “Kişisel Verilerin Korunması Kanunu ve Bu Çerçevede Yapılması Gerekenler” toplantılarında Europ Assistance Türkiye Hukuk Müşaviri Av. Gülnur Camcı, “Europ Assistance ‘Best Practice’ Örnekleri ve Türkiye Pazarı İçin Yeni Ürün Çalışmaları” konulu toplantıda ise Europ Assistance Satış Pazarlama İletişim Müdürü Serpil Akyol Erden katılımcılara bilgi aktardı.

Europ Assistance Genel Müdürü Cenk Keskinel, gerçekleştirilen toplantılarla ilgili “Daha iyiye ulaşmak için bilgi sahibi olmak ve bu bilgiyi uygulamaya dönüştürebilmek gerekiyor. Biz bunun farkındayız ve bu amaçla yurtiçi veya yurtdışında Europ Assistance çatısı altında gerçekleştirilen toplantılara ekibimizin katılımına önem veriyoruz. Bu sayede ekibimiz kişisel anlamda yetkinliklerini artırırken müşterilerimize, dolayısıyla sektöre katkı sağlayan uygulamalara da kaynak oluyorlar” dedi.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER