2 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

‘Eksperler hakkındaki yanlış algıyı kıracağız’

TOBB-SEİK tarafından eksperlik mesleğini tanıtmak ve eksperler hakkındaki yanlış algıları ortadan kaldırmayı hedefleyen Eksper Tanıtım Programı, 3 Temmuz’dan itibaren başladı. TOBB-SEİK Başkanı Yalçın Kaya, “Bu programla eksperler hakkında oluşan yanlış algıları kırmayı hedefledik” dedi

Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği-Sigorta Eksperleri İcra Kurulu (TOBB-SEİK) tarafından eksperlik mesleğini tanıtmak ve eksperler hakkındaki yanlış algıları ortadan kaldırmayı hedefleyen Eksper Tanıtım Programı, 3 Temmuz’dan itibaren başladı. Program kapsamında hazırlanan reklam filmi de televizyonlarda gösterime girdi.

Kaya: Eksperler şirketlerin elemanı değil

yalcin kayaEksper Tanıtım Programı hakkında Sigorta Medya’ya özel açıklamalar yapan TOBB-SEİK Başkanı Yalçın Kaya, programın amacıyla ilgili olarak, “Biliyorsunuz, toplumda sigorta eksperlerinin, sigorta şirketlerinin elemanı olduğu, ekspertiz ücretini sigorta şirketlerinden aldığı dolayısıyla da yansız olamadıklarına ilişkin bir algı maalesef var. Biz bu algıyı kırabilmek için böyle bir çalışma ihtiyacını duyduk” dedi

İki mesajımız var”

Program kapsamında topluma 2 mesaj vermeyi hedeflediklerini belirten Kaya, “Birinci mesajımız Sigortacılık Kanunu’nda da belirtildiği gibi eksperin ‘tarafsız ve bağımsız’ olduğu, sigortalı ile sigortacı arasındaki ihtilaflarda adil olduğudur. İkinci mesajımız ise sigortalının gerek Sigortacılık Kanunu’ndan gerekse Eksper Atama Yönetmeliği’nden kaynaklanan ‘isterse, eksper atama hakkının olduğu’dur” dedi.

TV reklamlarıyla sınırlı değil

Kaya, Eksper Tanıtım Programı’nın sadece TV reklamlarıyla kısıtlı olmadığını da açıkladı. Kaya, “3 Temmuz itibariyle TV filmi servis edildi ve aldığımız izlenimlere göre büyük beğeni topladı. Programa göre, 4 Temmuz (Bugün) itibariyle radyo spotları devreye girdi. 5 Temmuz’da (Yarın) da araç giydirmeler başlayacak. Ancak araç giydirme uygulaması İzmir’de olmadığından orada göremeyeceğiz” şeklinde konuştu.

Mesleğe kazandırdıklarımız ortada”

Programın, SEİK seçimlerine yönelik yatırım olmadığının altını çizen Kaya, şunları söyledi: “Başarıyı, iyiyi, güzeli herkes sahiplenmek ister. Ben bunu böyle algılamak istiyorum. Biz bu programın start’ını 2013 yılında vermiştik. Maslak’ ta reklam ajansında, Levent’te TOBB Plaza’da onlarca toplantı yaptık. Amaç en az bütçeyle en çarpıcı tanıtımı yapabilmekti. Çalışma 2018 yılı başında hızlandırıldı ve ancak bugünlere yetişti. Bizim seçim yatırımı yapmaya ihtiyacımız yok. Mesleğe kazandırdıklarımız ortada.”

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER