23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Dr. E. Baturalp Pamukçu: 2019 yılı hedeflerini tutturduk

Dijitalleşmenin sigorta şirketleri açısından önemine dikkat çeken Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, dijitalleşme sayesinde şirketlerin sigortalıların ihtiyaçlarına yönelik doğru ürün yelpazesi oluşturabildiklerini söyledi.

Türk Nippon Sigorta Genel Müdürü Dr. E. Baturalp Pamukçu, sigorta şirketleri açısından dijitalleşmenin ve teknolojinin önemine dikkat çekti. Pamukçu, dijitalleşme sayesinde şirketlerin sigortalıların ihtiyaçlarına yönelik doğru ürün yelpazesi oluşturabildiklerini söyledi. Sigorta sektörünün geleceğe dair farklı tahminlere dayalı bir sektör olması sebebi ile yapılan çalışmaların her zaman veri odaklı uygulamalar baz alınarak yürütüldüğünü söyleyen Pamukçu, “Dijitalleşmenin özellikle sigorta sektörü tarafındaki en büyük avantajı, sigortalı adaylarının davranışları ve tercihleri için doğru öngörülerde bulunabilmesi ve ‘sigorta’ kavramının başrol oyuncuları olan sigortalılar tarafında yapılan doğru tespitlerle, ihtiyaca uygun ürün yelpazesinin de doğru şekilde kullanılmasının sağlanmasıdır” dedi.

Manuel çalışma riskli

Sigorta şirketlerinin, içinde bulunduğumuz dönemde hala operasyonel olarak yoğun bir çalışma şekli ile hizmet verdiğini ifade eden Pamukçu, şunları söyledi: “Bu tarz operasyonel çalışmaların özellikle manuel olarak yürütülmesi, her zaman riskle karşı karşıya olduğumuzu gösteriyor. Özellikle son 2 yıldır, dijital dönüşümün etkileri sektörde güçlü şekilde hissediliyor. Türk sigorta sektörünün, dijital dönüşümü en çok önemseyen ve bu konuda en çok yatırımı yapan sektörlerden biri olduğunu söyleyebiliriz.”

Web sitemiz kullanıcı dostu

Pamukçu, Türk Nippon Sigorta olarak dijital teknolojilere yaptıkları yatırımla ilgili olarak şu bilgileri verdi: “Geçtiğimiz yıl, gelişen teknolojiye ayak uydurmak, iş ortaklarımıza ve sigortalılarımıza daha iyi hizmet verebilmek için web sitemizi yeniledik. Web sitemiz yeni tasarımı ve içerik yönetim sistemi ile birlikte artık daha etkili ve kullanıcı dostu oldu. Yenilenen web sitemiz, kullanıcılara ürün ve hizmetlerimiz ile ilgili detaylı birçok bilgiyi sade bir şekilde sunmakta ve yeni düzenlemelerle birlikte site kullanıcılarına dinamik bir platform yaratıyor”dedi. Pamukçu, kullanıcı dostu tasarımlarla periyodik olarak zenginleştirilen web sitelerine, internet bağlantısı olan tüm cihazlar üzerinden kolayca erişim sağlandığını, ayrıca ‘Türk Nippon Mobil’ uygulamalarıyla birlikte sigortalıların büyük ilgisiyle karşılaştıklarını söyledi.

2019 yılı hedeflerini tutturduk

2019 yılının bir değerlendirmesini de yapan Pamukçu, Türk Nippon Sigorta olarak, 2019’un ilk 10 ayında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 33’lük bir büyüme sağladıklarını ve sektörün ilk 20 şirketinden biri olduklarını söyledi. Geçen yılki büyüme ivmesini branş bazında da göstererek, planladıkları yıl sonu hedef ve stratejilere ulaştıklarını belirten Pamukçu, “Bu sonucun şirketimiz için büyük bir başarı olduğunu düşünüyorum. 2020 yılında da yeni hedeflerimiz için hız kesmeden, aynı heyecanla yolumuza devam edeceğiz” dedi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER