Doğa Sigorta, acente temsilcilerini daha yakından tanımak amacıyla Biz Cevahir Otel’de bir atölye çalışması gerçekleştirdi. Etkinlikte, temsilciler Doğa Sigorta’yı ne kadar tanıdıklarını anlattı ve acentelerin taleplerini, şikayetlerini ve önerilerini açıkladı.
Doğa Sigorta, acente temsilcisi olarak görev alan çalışanlarına yönelik olarak 7 Ekim 2016 tarihinde bir atölye çalışması gerçekleştirdi. Acente temsilcilerinin çalıştıkları kurum ve yaptıkları iş ile ilgili olarak, farkındalık, tercih etme sebepleri, kurumu sahiplenme ve işe bakış açılarıyla ilgili görüş edinmek amacıyla böyle bir etkinlik düzenleyen Doğa Sigorta, toplam 24 acente temsilcisiyle bir araya geldi.
Temsilciler, Biz Cevahir Otel’de, BRL Danışmanlık’tan Tansel Birol tarafından yürütülen ‘Arama Konferansı’ etkinliğinde, dört gruba bölünerek, “Nasıl Bir Doğa’da (Sigorta) çalışıyoruz?”, “Doğa Sigorta’nın Değerleri Nelerdir?”, “Doğa Acentelerinden Haberler”, “Bize Doğa’yı anlatın” konularında hazırladıkları sunumları katılımcılarla paylaştılar.
Sunumlarda “Doğa’da neler oluyor?”, “Neredeydik, nereye geldik?”, “5 yılda nerede olacağız?”, “Biz Doğa’yı niye seçtik?”, “Müşteri Doğa’yı niye seçmeli?” gibi sorulara da yanıt bulan acente temsilcisi tüm katılımcılar, acentelerin talepleri, şikayetleri ve önerilerini paylaştı. Etkinlik, diğer katılımcıların öneri ve eleştirilerinin alınmasının ardından sona erdi.