Capgemini ve Efma’nın açıkladığı 2014 Dünya Sigorta Raporu, dijital sigortacılığın şirketlere artı puan kazandırdığını ortaya koydu.
Dünya çapında 15,000’in üzerinde müşteri ve 100’e yakın sigorta uzmanından sağlanan datalardan alınan bilgilerle Capgemini ve Efma’nın 2014 Dünya Sigortacılık Raporu, müşteri deneyimlerinin artırılmasının sigorta şirketlerinin karlılık oranında doğrudan etkisi olduğunu gösterdi.
Operasyonel mükemmellik ile birleşen dijital dönüşüm, hem müşteri deneyimini hem de karlılık oranını artırmak için sigorta şirketlerinin en önemli yollarından biridir. Capgemini ve Efma tarafından yapılan araştırma sonuçları gösteriyor ki, müşteri odaklı çalışan ve güçlü dijital platformlara sahip sigorta şirketleri diğer şirketlere nazaran yüzde 26 daha fazla karlılık oranına sahip oluyor. Raporda aynı zamanda, mobil ve online hizmetlerden yaralanma oranının, özellikle 18-34 yaş aralığında ki gençlerde artış gösterdiği de vurgulanıyor.
Kaynak: capgemini.com/worldinsurancereport