e-Ticaret ve Dijital Pazarlama Uzmanı Ebru Erciyas ile normalleşme sürecinde yaşanan gelişmelerin Türkiye’de e-ticareti ve dijital pazarlamayı nasıl etkilediğini konuşuyoruz.
Sigorta Ekstra bu sefer akşam yayınıyla huzurlarınıza geliyor. 8 Haziran akşamı 21:00’de SigortaMedya Facebook ve Sigorta Ekranı Youtube Kanalı’ndan CANLI olarak gerçekleşecek programda Can Kantar’ın konuğu, e-Ticaret ve Dijital Pazarlama Uzmanı Ebru Erciyas. Kendisiyle Koronavirüs (Covid – 19) sonrası yaşanan normalleşme süresinde dijital pazarlama ve marka iletişimi konusunu konuşacağız.
- Pandemi sonrasında markaların iletişim stratejisi nasıl olmalı?
- Koronavirüs (Covid – 19) döneminde tüketici alışkanlıkları nasıl değişti?
- Normalleşme döneminde sosyal medya iletişimi nasıl olmalı?
- Yeni Normal’de ürünlerimizi dijital ortama nasıl adapte edebiliriz?
- Koronavirüs e-ticareti nasıl etkiledi?
- Bu süreç içerisinde karşımıza çıkan dijital fırsatlar nelerdir?
Merak ettiklerinizi, sorularınızı, YORUM kısmına bırakabilirsiniz. CANLI YAYIN’a da bekleriz.
YouTube’da yayın yapan ve abone sayısı ile her geçen gün kitlesi genişleyen Sigorta Ekranı’na abone olarak, aynı zamanda duyurulardan da anında haberdar olabilir ve akışı takip edebilirsiniz.