Cardata, yeni hizmeti ile sigorta şirketlerine anlık araç rayiç değerleme imkanı sunuyor. Bu yeni hizmet, sigorta şirketlerinin süreçleri kolaylaşırken, risk yönetimini optimize edecek ve müşteri memnuniyetini artıracak.
Otomotiv datası şirketi Cardata, otomotiv sektöründeki devrimin ardından şimdi de sigorta sektörü için önemli bir yeniliği duyurdu. OpenAI tarafından geliştirilen ve dünyanın en gelişmiş yapay zeka dil modeli olan ChatGPT 4.0 teknolojisini temel alan bu yeni hizmet, sigorta şirketlerine anlık araç rayiç değerleme imkanı sunuyor. Cardata, otomotiv sektöründe elde ettiği başarıları şimdi de sigorta sektörüne taşıyarak, sigorta şirketlerine doğru fiyatlandırma ve tarife belirlemede kritik öneme sahip anlık ikinci el araç rayiç değeri sorgulama hizmeti sağlamaya başladı. Bu yenilikçi hizmet, sadece ve sadece Cardata’nın geliştirdiği teknoloji sayesinde mümkün olup Türkiye’de bir ilki temsil ediyor.
Sektörün ihtiyacını kökten çözüyor
Sigorta sektörü, hasar tespitinden poliçe yenilemeye, risk değerlendirmesinden müşteri memnuniyetine kadar birçok alanda doğru ve güncel bilgiye ihtiyaç duyuyor. Cardata’nın ChatGPT 4.0 üzerinden sunduğu bu hizmet, sigorta şirketlerine marka, model, kilometre gibi kritik parametreler üzerinden anında ikinci el araç değerlemesi yapabilme olanağı tanıyarak, sektörün bu ihtiyacını kökten çözüyor.
Dijital dönüşüm sürecine katkı sağlıyoruz
Son 12 yıldır Türkiye’nin sigorta sektörü ile çalışan ve sektörün standart veri sağlayıcısı haline gelen Cardata, bu yenilikçi adımıyla bir kez daha liderliğini pekiştiriyor. Cardata CEO’su Hüsamettin Yalçın, konuyla ilgili yaptığı açıklamada, “Yapay zeka teknolojisi, sigorta sektöründe de devrim yaratma potansiyeline sahip. Cardata olarak, sigorta şirketlerine anlık ve doğru ikinci el araç rayiç değerlemesi sunarak, onların daha hızlı ve verimli çalışmalarını sağlamak için çalışıyoruz. ChatGPT 4.0 teknolojisi üzerinden sunduğumuz bu hizmetle, sigorta sektörünün karşılaştığı zorluklara yenilikçi çözümler sunuyor, sektördeki dijital dönüşüm sürecine katkıda bulunuyoruz” dedi.
İş süreçlerini kolaylaştıracak
Bu hizmet, Cardata’nın geniş ekosisteminde yer alan 35 otomobil markası, 15 banka ve finans kuruluşu, 22 filo ve kiralama şirketi, 29 sigorta şirketi ve 1200’den fazla bayi ve galeri ile 100 bin üye tüketiciye sunduğu hizmetlerin kalitesini daha da artırıyor. Cardata’nın sigorta sektörüne sunduğu bu yenilikçi hizmet, sektördeki şirketlerin iş süreçlerini kolaylaştıracak, risk yönetimini optimize edecek ve müşteri memnuniyetini artıracak bir adım olarak öne çıkıyor.