24 Aralık 2024, Salı
spot_img

Can Kantar / Posta Gazetesi: ‘Bana bir şey olmaz’ diyenlere de oluyor!

can kantar postaÖlümü, kazayı veya kötü olayları pek kendimize yakıştırmayız. Araç kullanıyorsak zaten en iyi şoförüzdür, asla kaza yapmayız. Haberlerde sürekli izliyoruz, kazalar ve felaketler hiç eksik olmuyor. Bu haberleri izleyince biraz tedirgin oluruz ama sonrasında ‘Allah korusun’ deyip geçeriz. Başına bu tür kaza ve felaketler gelenlerin de daha önce mutlaka ‘Allah korusun’ demiş olduğunu unutmayın. Tabii ki inancımız olacak, Allah’a havale edeceğiz ama önlemimizi de almalıyız. Her konuda önlemimizi alalım, bütçemiz elverdiği kadar sigortalarımızı yaptıralım. Buna rağmen başımıza bir şey geliyorsa, sonrasını sigortacılara bırakalım.

Her 5 dakikada bir eve hırsız giriyor

Her 5 dakikada, bir eve hırsız giriyor. Her gün 100’e yakın araç çalınıyor. Her gün 100 binlerce kişi hastalanıyor. Her gün onlarca iş yerinde yangın çıkıyor; fabrikalar yanıyor. Her gün yüzlerce ölümlü, yaralanmalı veya maddi hasarlı kaza oluyor. Bu olaylar ile karşılaşanlar emin olun ‘bana bir şey olmaz’ diye aklından geçirmiştir. Ama ne yazık ki oluyor… Üstelik bu olaylar, kişi ve kurum ayrımı yapmıyor. Herkese, her zaman, her şey olabilir.

Yüzde 96’sı sorunsuz tazminatını alıyor

POSTATRT’de yayınlanan Hayatımız Sigortalı programı için geçmişte hep ‘memnun sigortalı’lara ulaşmaya gayret etmiştim. Çünkü sigortanın faydasını ancak olayı yaşamış ve mağduriyeti giderilmiş biri en iyi anlatabilir diye düşünüyorum. Bin tane sigorta reklamından etkili bana sorarsanız. Fakat sigorta şirketlerinden bu kişi ve kurumların isimlerine ulaşmam çok zor oluyor. Ulaşabildiklerimin birçoğu da bu konuda röportaj vermek istemiyor. Sigorta şirketlerinin bu işe yanaşmamalarının sebebi ‘Hasar ödemek, mağduriyet gidermek bizim işimiz zaten. Bunu neden reklam yapalım?’ bakış açıları. Ben de onlara siz 100 olaydan 96’sının tazminatını sorunsuz ödüyorsunuz, bu konuyu kamuoyu ile paylaşmıyorsunuz. Ama diğer taraftan tazminatı bir sebepten ödenmeyen o 100 kişiden dördünün sorunu tüm medyada haber olarak yer alıp sektörün itibarını zedeliyor. Buradan çağrımı tekrarlayayım, mağduriyeti önlenmiş memnun sigortalılarınız ile bizi buluşturun. Memnuniyetlerini tüm kamuoyu duysun. Manşetimizde mağduriyeti önlenmiş bilinçli bir sigortalı var. Mutlaka okuyun derim.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER