4 Kasım 2024, Pazartesi
spot_img

CAN KANTAR: “İyi ki sigortalıyım”

Sigorta sistemi ile kim ne söylerse söylesin yüzde 95’in üzerinde sigortalının hasar sonrası mağduriyeti önleniyor. Geri kalan da zaten suistimal gerekçesiyle yakalanan ve hakkından feragat eden sigortalılardan oluşuyor. Tabii ki suistimal çabaları da her geçen gün artıyor. Bu başka bir gerçek. Çeşitli yöntemler deneniyor. Sigorta şirketleri de bu girişimler nedeniyle tazminat taleplerini çok dikkatli inceliyorlar. Burada ince bir çizgi var, kurunun yanında yaş da yanmasın diye.

Bu süreçte bir sıkıntı oluyorsa sadece bu sebepledir. Memnun sigortalı kavramını literatüre sokan kişi benim. 2006 yılından bu yana hazırladığım TV programları ve basılı mecralarda bu örnekleri kamuoyu ile paylaşmaya çalıştım. Bu paylaşımlardan çok olumlu geri dönüşler alıyorum. Fakat bu paylaşımları sigorta şirketleri kendileri yaptıklarında reklam oluyor ve inandırıcılığını yitiriyor.

Bizim yaptığımız paylaşımlarda ise sigorta şirketinin ismi sadece bir yerde ancak geçiyor. Zaten birçok sigorta şirketi de böyle olmasını istiyor. Ve ekliyorlar: “Bizim işimiz tazminat ödemek bunun haber olması anlamsız.” Ama diğer tarafta 200 TL’lik tampon çiziği tazmin edilmemiş bir kişi TV ana haber bültenlerine çıkıp sektörün itibarını yerle bir edebiliyor.

O programı izleyenler ise sigorta şirketlerinin her gün milyonlarca TL tazminat ödediğini bilmiyor. Bugüne kadar sigortalı olup, hasar veya sağlık sorunu sonrası tazminatını alıp mağduriyeti önlenen birçok kişiyle kurumla ilgili haberler yaptık.

Memnun sigortalılar çoğunlukta 

Türkiye Sigorta Birliği adına bu “Memnun Sigortalılar” ı bulup bir dizi görsel içerik oluşturmak için kolları sıvadık. Bu görsel içeriklerinde sigortasını yaptırmış tüketicilerin oluşan hasarlarının veya sağlık sorunlarının sigorta şirketleri tarafından nasıl telafi edildiğini gözler önüne sereceğiz.

Ve bu sayede kurum yetkililerinin ve bireysel sigorta sahiplerinin “iyi ki sigortalıyım” dediğini sizlerle paylaşmış olacağız. Hazırlayacağımız görsel video içeriklerinde ayrıca risklerden nasıl uzak durulması gerektiğine ve önlemlerine de yer vereceğiz.

Sigortalımıza bir tık uzaktayız

Gulf Sigorta Türkiye Genel Müdürü Süleyman Sağıroğlu, teknoloji ile her zaman iç içe olduklarını belirtti. Sağıroğlu, Türkiye’nin en iyi seyahat sigortası sağlayıcısı olduklarını belirterek, “Bizim hayalimiz tüm müşterilerin cep telefonlarına sadece bir tık uzakta ve bize ihtiyaç duyduklarında orada olmak” dedi.

Sağıroğlu, “Tüm taraflar ve farklı iş ortakları, acenteler, brokerler, çevrimiçi acenteleri ve tüm seyahat deneyimi sağlayıcıları için faydalı olacak kesintisiz ve tatmin edici bir müşteri deneyimi olarak sunduğumuz için mutluyuz” dedi.

CAN KANTAR / POSTA GAZETESİ

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER