2 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

CAN KANTAR: Çıktık açık alınla 10 yılda…

ŞEMSİYE DERGİSİ

Şemsiye Dergisi tüketicilere sigortanın önemini anlatmak için tam 120 sayıdır, yani 10 yıldır yayımlanıyor. Dile kolay 10 yıl…. Evet Şemsiye yayımlanana kadar sigortacılık ile ilgili tüketiciye yönelik hiçbir yayın yoktu. Sadece sektörel konulara sayfalarında yer veren dergiler vardı. Onlar da belirli sektör yöneticilerinin hep aynı konularda söylediklerini döndüre döndüre haber yaptıkları için insanları dergi okutmaktan soğutan bir iklim oluşturmuşlardı. İşte bu yayın kuruluşlarının özellikle acentelere gönderdiği balya balya dergilerin hiç açılıp bakılmadan çöpe atıldığı bir dönemde SigortaMedya kuruldu. Ve ilk yayını Şemsiye Dergisi yayım hayatına başladı. Bundan tam 10 yıl önce.

“Farklı ne yapacaksınız” diyenlere…

Bazı sektör yöneticilerinin, “Can bey siz bu işlere hiç girmeyin. Zaten bunu yapanlar var. Evinizi arabanızı satmak zorunda kalırsınız…” dediklerinde ben de onlara, “Ben farklı bir şey yapacağım. Örnek aldığım şey şu anda çıkan dergiler değil” dediğimde önemli bir şirketin Kurumsal İletişim Müşaviri, “Farklı ne yapacaksınız? Bize soru göndereceksiniz, bizden gelen yazıları copy paste! yapacaksınız” dedi. Sonuç hiç öyle olmadı. Biz sektör medyasına gerçek anlamda bir ‘Gazetecilik’ dokunuşu yaptık. Tüm bunların sonucunda 10’uncu yılımızı rakipsiz, lider, en çok takip edilen, sektörden haber almak isteyenlerin izlediği bir yayın kuruluşu olarak tamamladık. Çok net, yayın grubum SigortaMedya ve Can Kantar sektörün ve tüketicilerin yakından takip ettiği bir medya ekibi olduk.

Sigorta Medya e-Gazete’ye üye olmak çok kolay!

Daha önce çalıştığım sektör dergisi sahiplerine, “Sadece sektör yöneticilerinin, acentelere mesajlarını ileten bir yayın politikasının çok yakın gelecekte modasının geçeceğini söylemiştim. Nitekim dediğim oldu. SigortaMedya dergileri tüketiciler için rehber niteliğinde başvurduğu bir yayın oldu. Diğer taraftan da özellikle Hayatımız Sigortalı Dergisi sektörel konulara yer verdiği için sektörün de yakından takip ettiği bir yayın haline geldi. 2009 yılından bu yana Şemsiye Dergisi; Para Dergisi, Dijimecmua, Turkcell Dergilik, Türk Telekom e- Dergi ve SigortaMedya Dergilik platformu ile onbinlerce tüketiciye her ay ulaştı. Son yıllarda da sosyal medya ve internet sitelerinden tüketicilere ve sektör ilgililerine ulaşır olduk.

Sektör endüstrisi ile ortak hedefimiz var

Sözün özü SigortaMedya Yayıncılık’ın ilk göz ağrısı Şemsiye ile 10 yılda büyük başarılara imza attık. Bu arada sigorta şirketlerine destekleri için teşekkür etmem gerekiyor. 10 yıldır kesintisiz en çok sigorta şirketinin iş ortağı olarak kabul gördüğümüz için biz de çok mutluyuz. Özetle hedefimiz ortak. Sektör endüstrisinin tüm aktörleriyle sigorta sektörünün pastasını büyütmek, sigortanın faydasının geniş kitlelere anlatılmasında az da olsa bir rolümüz varsa kendimizi başarılı sayarız. Bu vesile ile okurlarımıza, sektör endüstrisinin tüm yöneticilerine teşekkürü borç biliyorum. “Çıktık açık alınla 10 yılda her savaştan” diyorum. Kolay olmadı ama biz ezber bozduk…

Nice 10 yıllara…

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER