18 Mayıs 2025, Pazar
spot_img

BNP Paribas Cardif Türkiye’den elektronik cihazlara ve beyaz eşyalara kapsamlı güvence

BNP Paribas Cardif Türkiye, elektronik cihazları ve beyaz eşyaları “Cihaz Koruma Sigortası” ve “Uzatılmış Garanti Teminatı” ile kaza, sıvı teması veya elektrik kaynaklı arızalar ya da hırsızlık gibi nedenlerle zarar gören ürünler için BNP Paribas Cardif Türkiye, kapsamlı güvence çözümleri sunuyor.

Gelişen teknolojiyle birlikte, günlük hayatın vazgeçilmezi haline gelen elektronik cihazlar ve beyaz eşyalar, çeşitli risklerle karşı karşıya kalabiliyor. Kaza, sıvı teması veya elektrik kaynaklı arızalar ya da hırsızlık gibi nedenlerle zarar gören ürünler için BNP Paribas Cardif Türkiye, kapsamlı güvence çözümleri sunuyor.

Elektronik cihazlara tam kapsamlı koruma

BNP Paribas Cardif Cihaz Koruma Sigortası; telefon, televizyon, küçük ev aletleri, buzdolabı gibi ürünlerde meydana gelebilecek kazalardan kaynaklanan kırılmalar, sıvı teması sonucu oluşan arızalar, voltaj değişimleri nedeniyle ortaya çıkan elektriksel hasarlar ve hırsızlık gibi risklere karşı koruma sağlıyor.

Poliçe kapsamında öncelik cihazın onarılması olurken, onarım mümkün değilse, cihaz değişimi veya hediye kartı ile ödeme yapılıyor.

Uzatılmış garanti ile güvence süresi artıyor

BNP Paribas Cardif Türkiye’nin sunduğu Uzatılmış Garanti Teminatı ise, cihazın üretici garantisi sona erdikten sonra aynı şartlarda güvence sağlamaya devam ediyor. Bu teminat sayesinde malzeme ya da üretim hatalarına karşı, cihazlar onarılıyor ya da değiştiriliyor.

Üretici garantisinin sona erdiği tarihten itibaren başlayan Uzatılmış Garanti Teminatı kapsamında arızalı ürün onarılamıyorsa muadili ile değiştiriliyor ya da hediye kartı ile müşteriye ödeme yapılıyor. 

Onarımlarda kullanıcıdan ek ücret alınmıyor.

Hasar ve iptal süreçleri kolaylaştırıldı

Poliçe sahipleri, teminatlar kapsamında oluşabilecek bir hasar durumunda BNP Paribas Cardif’in Müşteri İletişim Merkezi’ne telefonla ulaşarak hasar kaydı oluşturabiliyor veya ilgili iş ortağının çağrı merkezleri aracılığıyla kolayca hasar başvurusu yapabiliyor. Müşteri bilgilendirmesi ve süreç takibi doğrudan Cardif Hasar Birimi tarafından sağlanıyor.

Poliçelerinden faydalanmak istemeyenler ise, ilk 30 gün içinde poliçelerini iptal ettiklerinde, ödedikleri ücretin tamamını geri alabiliyor. 30 günden sonra gün bazlı iade politikası geçerli oluyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER